Wszystkie artykuły z gazety Nowoczesny Warsztat
Profesjonalne oświetlenie miejsca pracy (3)
Wydanie: 03/2004
Stosowanie w warsztacie samochodowym opraw oświetleniowych z rodziny Lena-Profi i Magnum przynosi mechanikom wiele korzyści. W numerach grudniowym i styczniowym “Nowoczesnego Warsztatu” zamieściliśmy dwa artykuły informujące...
wtorek, 28 maja 2013
Naprawa wielopunktowa pojazdów powypadkowych
Wydanie: 03/2004
Podstawy metody naprawy wielopunktowej pojazdów i odpowiednie do jej zastosowania oprzyrządowanie opracowała, jako pierwsza w świecie, amerykańska firma CHIEF Automotive. W każdym samochodzie pod powierzchnią zewnętrznych elementów można...
wtorek, 28 maja 2013
GVO – Komisja Europejska radzi dealerom i serwisom
Wydanie: 03/2004
Między 1 maja a 1 listopada 2004 zostanie wymienionych w Polsce blisko 3 tysiące umów pomiędzy koncernami samochodowymi i dealerami. Jak się do tego przygotować? Co mam prawo odrzucić, a na co muszę się zgodzić? GVO w Polsce tuż...
wtorek, 28 maja 2013
Olej Roku 2003
Wydanie: 03/2004
Pierwsza edycja konkursu Olej Roku 2003, organizowanego przez redakcję “Nowoczesnego Warsztatu”, dobiegła końca. Konkurs wygrała firma Mobil. Konkurs “Olej Roku 2003” trwał od września do grudnia 2003 r. W czterech kolejnych...
wtorek, 28 maja 2013
W maju do Poznania
Wydanie: 03/2004
W trzeciej dekadzie maja, na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich, odbędą się znaczące dla branży transportowej i motoryzacyjnej wydarzenia. W dniach od 19 do 21 maja odbędzie się organizowany przez Polskie Towarzystwo Logistyczne i Instytut...
wtorek, 28 maja 2013
Konferencja
Wydanie: 03/2004
W dniach 10-11 marca 2004 r. odbędzie się konferencja pt. “Nowe zasady kształtowania się rynku motoryzacyjnego po przystąpieniu Polski do Unii Europejskiej”. Przedmiot konferencji: - Przyszłość polskiego rynku...
wtorek, 28 maja 2013
Bal karnawałowy
Wydanie: 03/2004
Firma Fota S.A. – jeden z największych polskich dystrybutorów części samochodowych – zorganizowała 17 stycznia w Białowieży pierwszy bal karnawałowy dla swoich klientów i partnerów. Podczas spotkania w Białowieży odbyła się konferencja,...
wtorek, 28 maja 2013
IV Konferencja – WIOSNA 2004
Wydanie: 03/2004
W dniu 22 maja 2004r. na terenie MTP (sala konferencyjna, pawilon “pod IGLICĄ”) odbędzie się IV KONFERENCJA – WIOSNA 2004 “Badania techniczne w stacjach kontroli pojazdów – polskie stacje kontroli pojazdów w unii...
wtorek, 28 maja 2013
Trzeba przyznać, że zmian będzie sporo
Wydanie: 03/2004
Z Ewą Kowalską (Institute for International Research) na temat majowej konferencji AUTO 2004 rozmawia red. Mirosław Giecewicz. - Jesteście Państwo organizatorem majowej konferencji – “AUTO 2004 – Polska motoryzacja w UE”. Co...
wtorek, 28 maja 2013
5. lecie sieci Q-SERVICE
Wydanie: 03/2004
W 2003 roku minęło 5 lat od chwili, gdy swoją działalność w Polsce zainaugurowała sieć Q-SERVICE, jedna z pierwszych niezależnych sieci warsztatów samochodowych, stworzona przez firmę Inter Cars SA. Z tej okazji w dniach 30.01.2004 –...
wtorek, 28 maja 2013
Spotkanie PSWNCH
Wydanie: 03/2004
31 stycznia br. w Poznaniu odbyło się kolejne, już trzecie, spotkanie członków Polskiego Stowarzyszenia Warsztatów Naprawy Chłodnic. Spotkanie rozpoczęło się szkoleniem pt. “Nowoczesne metody zwiększania sprzedaży i świadczenia usług”....
wtorek, 28 maja 2013
Wiosenne spotkanie w Lipsku
Wydanie: 03/2004
Organizatorzy Branżowych Targów Elementów Pojazdów oraz Wyposażenia Warsztatów i Stacji Paliw AMITEC oczekują w tym roku ponownie ponad 200 wystawców i 45 000 odwiedzających. Kolejna, siódma już edycja targów AMI-TEC (17 – 21...
wtorek, 28 maja 2013
Części zamienne - rewolucja coraz bliżej
Wydanie: 03/2004
Rok 2004 będzie decydującym „być albo nie być” kilku tysięcy firm związanych z sektorem motoryzacyjnym w Polsce. 1 maja tego roku, to nie tylko dzień akcesji naszego kraju, ale również data, od której w branży samochodowej będą...
wtorek, 28 maja 2013
W roku 2004 liczymy na udział 70-80 polskich firm
Wydanie: 03/2004
Z Tadeuszem Makowskim z Przedstawicielstwa Messe Frankfurt GmbH w Polsce na temat wrześniowych targów Automechanika 2004 rozmawia red. Mirosław Giecewicz. We wrześniu odbędą się targi Automechanika 2004. Dwa lata temu wystawiło się na nich...
wtorek, 28 maja 2013
Właściwa obsługa klienta receptą na sukces (2)
Wydanie: 03/2004
Nie dla wszystkich oczywiste jest, że nie należy podważać zdania klienta. Nawet w sytuacji, kiedy jego komunikaty wydają się nieprawdziwe, nie powinno się tego robić. Należy wówczas kierować rozmowę w takim kierunku i tak argumentować swoje racje,...
wtorek, 28 maja 2013