Nowy numer: 11/2024

GAZETA ON-LINE

Wszystkie artykuły z gazety Nowoczesny Warsztat

Historia jednej reklamacji, czyli zwiększanie efektów szkoleń

Wydanie: 02/2022

Prezentujemy fragment książki autorstwa Macieja Matczaka pt. „Jak zwiększać efektywność szkoleń? Poradnik dla szefów i działów HR”, dostępnej na www.motomarketing.pl w części Sklep.Powrót ze...

środa, 9 lutego 2022

Polska gospodarka nieźle radzi sobie z pandemią

Wydanie: 09/2020

Zgodnie z szybkim szacunkiem GUS-u polski PKB w II kwartale skurczył się o 8,2% rok do roku i 8,9% w porównaniu do poprzedniego kwartału. Ten wynik jest najgorszy od 25 lat, ale i tak lepszy od prognoz czy wyników innych krajów Unii...

poniedziałek, 7 września 2020

Podstawy negocjacji (cz. 3) – Kto wygra?

Wydanie: 10/2016

Poprzednio pisaliśmy o polach zainteresowania (ograniczeniach) klienta i warsztatu, czyli o trójkącie „cena – czas – jakość”. Pozostańmy jeszcze na chwilę przy tym temacie.Jeśli wyobrazimy sobie osobę,...

środa, 26 października 2016

Podstawy negocjacji (cz. 2) – trójkąt ograniczeń

Wydanie: 09/2016

Skoro wyjaśniliśmy już różnicę pomiędzy stanowiskiem a interesem, przyjrzyjmy się tym zagadnieniom dokładniej.W przypadku klientów warsztatu samochodowego interesy i stanowiska stron będą skupiały się wokół...

środa, 14 września 2016

Podstawy negocjacji (cz. 1) – Interesy i stanowiska

Wydanie: 06/2016

Jak często przy okazji kontaktów z różnymi specjalistami zdarzyło Ci się, Czytelniku, usłyszeć słynne zdanie: „Jakoś się dogadamy!” albo „Będzie pan zadowolony”? Być może nawet sam używasz tych...

środa, 15 czerwca 2016

OSRAM partnerem ProfiAuto Pit Stop

Wydanie: 04/2016

Właśnie ruszyła tegoroczna edycja akcji ProfiAuto Pit Stop, podczas której będzie można bezpłatnie sprawdzić kondycję auta, w tym stan oświetlenia. OSRAM jest partnerem tego wydarzenia.- Wspieramy tę akcję, bo stan...

sobota, 9 kwietnia 2016

Zamknięcia sprzedaży (cz. 2)

Wydanie: 04/2016

Zamknięcia w sprzedaży są naturalnym sposobem finalizacji zakupów. Biorąc pod uwagę całość rozmowy z klientem, to właśnie ten etap według wielu osób uchodzi za najtrudniejszy. Kontynuujemy temat podjęty w poprzednim wydaniu...

środa, 6 kwietnia 2016

Zamknięcia sprzedaży (cz. 1)

Wydanie: 03/2016

Zamknięcia w sprzedaży są naturalnym sposobem finalizacji zakupów. Biorąc pod uwagę całość rozmowy z klientem, to właśnie ten etap według wielu osób uchodzi za najtrudniejszy.Czy zamknięcie jest...

piątek, 18 marca 2016

Ciekawość w procesie sprzedaży w warsztacie (cz. 2)

Wydanie: 02/2016

Które emocje wpływają na chęć zakupu? Można by ich wymieniać wiele, ale skupmy się na kilku. Uważa się, że dwie podstawowe i najważniejsze z perspektywy kupowania to przyjemność i strach. To w wielu przypadkach dzięki nim możesz...

poniedziałek, 15 lutego 2016

Ciekawość w procesie sprzedaży w warsztacie (cz. 1)

Wydanie: 01/2016

Teoretycznie, według piramidy potrzeb Maslowa każdy człowiek dąży w pierwszej kolejności do zaspokojenia najważniejszych potrzeb, takich jak jedzenie, picie, spanie, dach nad głową. Może to oznaczać m.in., że np. w czasach kryzysu w pewnych...

poniedziałek, 11 stycznia 2016

Prezentacja w sprzedaży (cz. 3) Metoda „problem-rozwiązanie”

Wydanie: 12/2015

Tak jak wspomniałem wcześniej, w obszarze prezentacji występuje wiele metod i strategii. Okazuje się, że ważne jest, aby prezentacja niosła w sobie odpowiedzi na pewne pytania.W kontekście obsługi klienta w warsztacie samochodowym...

poniedziałek, 14 grudnia 2015

Prezentacja w sprzedaży (cz. 2)

Wydanie: 11/2015

Pomimo że strategii dotyczących prezentacji jest naprawdę dużo, to mają one pewne punkty wspólne. Są nimi błędy, które występują bez względu na to, jakie metody stosujemy. Kontynuujemy temat rozpoczęty w poprzednim wydaniu...

poniedziałek, 16 listopada 2015

Prezentacja w sprzedaży (cz. 1)

Wydanie: 10/2015

Każdy obszar związany z działalnością, której udziałem jest człowiek, charakteryzuje się wielością rozwiązań. Pomimo że strategii dotyczących prezentacji jest naprawdę dużo, to mają one pewne punkty wspólne. Są nimi błędy,...

środa, 14 października 2015

Pytania w sprzedaży (cz. 2) – pytania a zaangażowanie klienta

Wydanie: 09/2015

Pytania otwarte aktywizują klienta i sprawiają, że angażuje się on (bardziej lub w ogóle) w proces sprzedaży (o regule zaangażowania pisaliśmy w książce pt. „Narzędzia marketingowe w warsztacie samochodowym. Podręcznik...

piątek, 18 września 2015

Negocjacje cenowe w oparciu o poznane wcześniej techniki (cz. 3)

Wydanie: 06/2015

Dzisiaj, w erze Internetu, wielu klientów o wiele baczniej zwraca uwagę na cenę, chociażby dlatego, że ma w sieci dostęp do różnych tanich części. Wielu klientom dostarcza to koronnego argumentu podczas rozmów w...

poniedziałek, 29 czerwca 2015

NASZE PORTALE

Rzetelna Firma
nowocesnywarsztat.pl
Projekt i realizacja © 2017 Agencja Reklamowa idealmedia.pl - Profesjonalny system CMS, studio graficzne, portale internetowe. Materiały zawarte na stronie chronione są prawem.
do góry strony