Wszystkie artykuły z gazety Nowoczesny Warsztat
– system zarządzania bhp
Wydanie: 04/2014
Czy pracodawca ma obowiązek wprowadzić System Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy?System Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy to system wywodzący się z filozofii TQM (Total Quality Menagement), której...
piątek, 6 czerwca 2014
Volvo wyłoniło Dealera Roku
Wydanie: 04/2014
Firma Auto Bruno za Szczecina zwyciężyła w tegorocznej edycji konkursu na Dealera Roku, organizowanego przez Volvo Auto Polska. O tytuł starały się wszystkie spośród 24 autoryzowanych salonów Volvo w Polsce.- Sprzedaż...
piątek, 6 czerwca 2014
Jakość paliw w 2013 roku – kontrole Inspekcji Handlowej
Wydanie: 04/2014
W ubiegłym roku Inspekcja Handlowa zakwestionowała 3,92% skontrolowanych próbek paliw płynnych – rok wcześniej było to 4,14%. Zastrzeżenia dotyczyły częściej jakości oleju napędowego niż benzyny.Paliwo, które...
piątek, 6 czerwca 2014
Dealer roku DAF – niełatwe zadanie
Wydanie: 04/2014
14 marca 2014 roku w hotelu Aroma Stone w Sycowie odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród najlepszemu dealerowi DAF 2014. Dealerem Roku 2014 został oddział WTC z Długołęki k. Wrocławia. Natomiast 2. miejsce w klasyfikacji zajął...
piątek, 6 czerwca 2014
Wulkanizacja – rozsądny wybór (2)
Wydanie: 04/2014
Wyważarka i montażownica to młotek i śrubokręt warsztatu wulkanizacyjnego. Aby taki warsztat przynosił zyski, sprzęt musi być dostosowany do obsługi coraz większych kół, kół z oponami o niskich profilach, kół CSR/BSR czy Run...
piątek, 6 czerwca 2014
Kompaktowy Kärcher
Wydanie: 04/2014
Utrzymanie czystości maszyn, pojazdów, miejsca pracy w warsztacie czy salonu samochodowego wymaga stosowania technologii, która w krótkim czasie pozwala usunąć nawet wyjątkowo oporny brud. Najlepiej sprawdzi się tu technologia...
piątek, 6 czerwca 2014
Praca tylko przy świetle – nowe lampy warsztatowe Philips
Wydanie: 04/2014
Philips prezentuje udoskonalone i zmodernizowane lampy warsztatowe LED i lampy robocze LED do profesjonalnych zastosowań, w których konieczne są precyzyjna inspekcja wizualna oraz bezpieczeństwo i komfort pracy.Lampy te to kolejny...
piątek, 6 czerwca 2014
Sprężarka klimatyzacji samochodowej – nowa czy regenerowana?
Wydanie: 04/2014
Kompresor, jako serce klimatyzacji i zarazem najbardziej newralgiczny element całego systemu, narażony jest na liczne usterki wynikające z problemów leżących po stronie układu. Nieprawidłowo serwisowana klimatyzacja lub wymiana sprężarki,...
piątek, 6 czerwca 2014
Branża autogazu spotkała się w Warszawie
Wydanie: 04/2014
– nowości na targach GasShow i Autoservice Expo. Na początku marca w Warszawie już po raz piąty odbyły się Międzynarodowe Targi GasShow – największa na świecie impreza skupiająca branżę LPG, CNG i LNG. Imprezie towarzyszyły...
piątek, 6 czerwca 2014
Nowe rozwiązania w zakresie diagnostyki systemów elektronicznych
Wydanie: 04/2014
Zakres stosowania coraz bardziej zaawansowanych elektronicznych systemów sterujących w konstrukcjach pojazdów samochodowych ciągle wzrasta. Są one z roku na rok bardziej rozbudowane i zaawansowane technologicznie. Zapewniają co prawda coraz...
piątek, 6 czerwca 2014
Miniaturowe rejestratory-loggery napięcia
Wydanie: 04/2014
Dostępne w ofercie Labimed Electronics kompaktowe rejestratory- -loggery LR5041, LR5042 i LR5043, produkowane przez japońską firmę HIOKI, umożliwiają długookresową rejestrację danych pomiarowych napięcia...
poniedziałek, 2 czerwca 2014
Zabezpieczenie antykorozyjne elementów nowych od strony wewnętrznej
Wydanie: 04/2014
Jedną z wielu czynności wykonywanych podczas naprawy blacharsko-lakierniczej jest antykorozyjne zabezpieczenie nowych elementów montowanych do nadwozia podczas naprawy. Jest to czynność, która nie mieści się w zakresie...
poniedziałek, 2 czerwca 2014
Fale ultrafioletowe zamiast energochłonnej kabiny
Wydanie: 04/2014
Masowy rozwój motoryzacji zmienił dotychczasowe trendy na rynku renowacyjnych napraw lakierniczych. Maleje zapotrzebowanie na całkowite lakierowanie pojazdów, dominować zaczynają naprawy miejscowe i kilkuelementowe.Przy...
poniedziałek, 2 czerwca 2014
Perswazja w rozmowie z klientem (1)
Wydanie: 04/2014
Co to znaczy perswazja w sprzedaży w serwisie? Tekst pochodzi z książki pt. „Sprzedaż usług i części w warsztacie samochodowym, część 2” autorstwa Macieja Matczaka, Marcina Urbańskiego i Macieja Brzezińskiego, dostępnej na...
poniedziałek, 2 czerwca 2014
Nowe, trzycylindrowe, motocyklowe silniki Yamaha
Wydanie: 04/2014
Yamaha wprowadziła do sprzedaży motocykle z nowymi silnikami rzędowymi o trzech cylindrach. Ta nowa konstrukcja silnika, choć koncepcyjnie zbliżona do trzycylindrowych silników stosowanych w motocyklach Yamaha XS 750 i XS 850, jest na wskroś...
poniedziałek, 2 czerwca 2014