Wszystkie artykuły z gazety Nowoczesny Warsztat
Nowe logo Fast Repair
Wydanie: 06/2014
Marka Cromax wprowadziła nowe logo dla usługi szybkiej naprawy Fast Repair.Fast Repair to metoda pozwalająca ograniczyć naprawę do wyłącznie uszkodzonej części powłoki lakierniczej, bez konieczności lakierowania całego elementu....
wtorek, 10 czerwca 2014
Wsparcie o każdej porze
Wydanie: 06/2014
Dzięki aplikacji Standox Support Client (TeamViewer) doradcy techniczni marki są w stanie zdalnie udzielić wsparcia klientowi – niezależnie od lokalizacji warsztatu, bez zwłoki i bez konieczności pokonywania często nawet kilkuset...
wtorek, 10 czerwca 2014
Spójnie dopracowana i nowoczesna forma
Wydanie: 06/2014
Jeśli ktoś kiedyś napisze pracę magisterską pod tytułem „Historia polskiego lakiernictwa samochodowego”, jej promotor będzie mógł przeczytać takie oto zdanie: „Pierwsze produkty sygnowane marką GoldCar pojawiły się w...
wtorek, 10 czerwca 2014
30-tysięczny spektrofotometr
Wydanie: 06/2014
Firma Axalta Coating Systems, dostawca farb i lakierów, sprzedała w ciągu ostatniej dekady 30 tys. spektrofotometrów.Zaprezentowane w 2004 roku ręczne urządzenie do pomiaru kolorów umożliwia warsztatom lakierniczym...
wtorek, 10 czerwca 2014
Szpachla Glas & Ultra Light GOLDCAR +
Wydanie: 06/2014
Superlekka szpachla z włóknem szklanym, multifunkcyjna o kremowej konsystencji, która pozwala na łatwe modelowanie w warstwach od 2 do 4 mm oraz szlifowanie wysokimi granulacjami materiałów ściernych.Dostosowana twardość szpachli do...
wtorek, 10 czerwca 2014
Tematem będzie spójność branży
Wydanie: 06/2014
Z Danem Risleyem, Automotive Service Association President & Executive Director, rozmawia red. Mirosław Giecewicz.- Już w lipcu odbędą się targi i konferencja NACE/EXPO, adresowane głównie do branży...
wtorek, 10 czerwca 2014
DAT już w Polsce! – nowe narzędzia dla warsztatów
Wydanie: 06/2014
Najstarszy na rynku europejskim dostawca produktów do wyceny wartości rynkowej pojazdów, kalkulacji kosztów naprawy i identyfikacji pojazdów jest już obecny na rynku polskim. Polska spółka jest częścią...
wtorek, 10 czerwca 2014
Zabezpieczanie blach zgrzewanych
Wydanie: 06/2014
Nowe elementy nadwozia, wymieniane podczas naprawy blacharskiej, pokryte są podkładem kataforetycznym. Najczęściej jest to podkład w kolorze czarnym. Niestety, ale nie przewodzi on prądu i dlatego zarówno przed zgrzewaniem, jak i przed spawaniem...
wtorek, 10 czerwca 2014
Odwiedź Profit Zone! – samochód pokazowy w trasie
Wydanie: 06/2014
Firma Festool Automotive Systems zapowiedziała cykl spotkań, podczas których podzieli się ze swoimi klientami rozwiązaniami z zakresu przygotowania powierzchni pod lakierowanie, polerowania oraz... sposobami na zwiększenie wydajności w...
wtorek, 10 czerwca 2014
15-lecie Optibelt w Polsce
Wydanie: 06/2014
W tym roku mija 15 lat od utworzenia polskiego oddziału niemieckiego producenta pasków napędowych – firmy Optibelt. Centralnym punktem obchodów jubileuszu będzie konferencja podsumowująca działalność, połączona ze spotkaniem...
wtorek, 10 czerwca 2014
Rabat dla warsztatów
Wydanie: 06/2014
W czerwcu firma zaprasza na następujące szkolenia:- 2 czerwca – Systemy klimatyzacji I + II stopień (cena: 300 zł netto/osoba),- 4 czerwca – Układ ESP (AHS, DSC, PSM, VDC, VSC), BAS, EHB, SBC, EWB, ABR (cena: 300 zł netto/osoba),
wtorek, 10 czerwca 2014
Stawiamy na krótkie szkolenia
Wydanie: 06/2014
Firma eN-TRUCK z Leszna w województwie wielkopolskim to znany w kraju ośrodek szkolenia kadr, specjalizujący się w prowadzeniu kursów dla mechaników i diagnostów. Do tej pory wykładowcy eN-TRUCKA przeszkolili blisko 300...
wtorek, 10 czerwca 2014
Dialog, czyli komunikacja w duchu otwartości na inne punkty widzenia
Wydanie: 06/2014
Czym jest dialog? Z czym nam się kojarzy? Rozmową, współpracą, zrozumieniem? Jeśli przyjmiemy słownikową definicję dialogu, oznacza on rozmowę dwóch osób. Ale dialog to coś więcej. Może dotyczyć jednej osoby (dialog...
wtorek, 10 czerwca 2014
Praktyka na silniku
Wydanie: 06/2014
Firma ContiTech zaprasza do udziału w specjalistycznych szkoleniach techniczno-warsztatowych. Najbliższe spotkania odbędą się w Rzeszowie, Lublinie, Olsztynie i w Gdańsku.Szkolenie ma charakter praktyczny i trwa cały dzień. Jego...
wtorek, 10 czerwca 2014
Perswazja w rozmowie z klientem (2)
Wydanie: 06/2014
Co to znaczy perswazja w sprzedaży w warsztacie samochodowym? Tekst pochodzi z książki pt. „Sprzedaż usług i części w warsztacie samochodowym część 2” autorstwa Macieja Matczaka, Marcina Urbańskiego i Macieja Brzezińskiego, dostępnej...
wtorek, 10 czerwca 2014