Wszystkie artykuły z gazety Nowoczesny Warsztat
MULTI-EXPERT objaśnia i radzi ASO po GVO
Wydanie: 03/2005
GVO Kontynuujemy ubiegłomiesięczny temat sytuacji warsztatu po GVO. Poprzedni odcinek poświęciliśmy warsztatowi niezależnemu, teraz przyszła kolej na serwis autoryzowany. Przypomnijmy, że od 1 listopada 2004 obowiązują w Polsce dwa...
wtorek, 28 maja 2013
Equip’Auto są wielką imprezą targową
Wydanie: 03/2005
Z p. Danielle Larriviere, dyrektorem targów Equip’Auto, rozmawia Mirosław Giecewicz. - W czym obecna edycja targów odróżnia się od poprzednich? Tegoroczna sesja Equip’Auto koncentruje się wokół dwóch wielkich tematów:...
wtorek, 28 maja 2013
FORTUNA LINE – Lider w zawieszeniach
Wydanie: 03/2005
Z Marcinem Nowakiem, Menedżerem Marketingu w firmie Auto ABC, na temat marki Fortuna Line rozmawia red. Mirosław Giecewicz. - Jaka była idea przedsięwzięcia Fortuna Line? Podstawową ideą towarzyszącą powstawaniu marki Fortuna Line było...
wtorek, 28 maja 2013
Chcemy stworzyć profesjonalną sieć
Wydanie: 04/2004
Z Jerzym Grabowieckim, Prezesem firmy JC Auto S.A., na temat sieci warsztatowej Perfect Service, rozmawia red. Mirosław Giecewicz. - Na rynku polskim istnieje już wiele sieci warsztatowych. Wasza sieć dopiero zaczyna...
wtorek, 28 maja 2013
Części karoserii eQ-element ® nie tylko dla ASO
Wydanie: 02/2005
N.W.: Jak kształtuje się sprzedaż części karoserii eQ-element®? A-E: Wprowadzone do naszej oferty w roku 2002, dostarczane początkowo tylko kilku serwisom w kraju, dziś stanowią bardzo istotną część naszej sprzedaży. Zwłaszcza od 1...
wtorek, 28 maja 2013
Do zobaczenia w Bolonii Targi Autopromotec już w maju!
Wydanie: 02/2005
Z Renzo Servadei, Prezesem Targów Autopromotec, rozmawia red. Mirosław Giecewicz - Proszę powiedzieć naszym Czytelnikom kilka słów na temat historii targów Autopromotec? Autopromotec narodził się...
wtorek, 28 maja 2013
Cel jest jasny: bezpieczeństwo kierowców używających hamulców ICER
Wydanie: 02/2005
Z Rubenem Llander’em, Dyrektorem Marketingu i Sprzedaży Icerbrakes S.A., rozmawia red. Mirosław Giecewicz - Jest Pan Dyrektorem Marketingu i sprzedaży w firmie ICER. W Polsce dystrybutorem klocków hamulcowych ICER jest...
wtorek, 28 maja 2013
Można z optymizmem patrzeć w przyszłość
Wydanie: 02/2005
Z Januszem Siczkiem, Dyrektorem Handlowy Auto Gaz Centrum, na temat rynku instalacji gazowych rozmawia red. Mirosław Giecewicz. - Od maja do grudnia 2004 r. sprowadzono do Polski ponad 800 tys. używanych samochodów. Z pewnością większość...
wtorek, 28 maja 2013
Nasza firma corocznie notuje wzrost sprzedaży rzędu 20-30%
Wydanie: 12/2004
Z Pawłem Giermasińskim z firmy Kolpax rozmawia red. Mirosław Giecewicz. Firma Kolpax poszerzyła ostatnio swoją ofertę o kompletne zestawy sprzęgieł. Proszę przybliżyć nam markę National Auto Parts i ewentualnie inne nowe...
wtorek, 28 maja 2013
Targi Automechanika 2004
Wydanie: 11/2004
Marta Pilarczyk, Monika Kienitz BKF CarWash Frankfurckie targi Automechaniki 2004 wpisały się na stałe w kalendarz wydarzeń tego miasta. Wysoki poziom organizacyjny, jak również obecność przedstawicieli najlepszych firm z branży, spowodowały,...
wtorek, 28 maja 2013
Jest o co walczyć
Wydanie: 11/2004
Z Piotrem Dąbrowskim, Koordynatorem Sieci Lider Serwis, na temat kokonkursu „Mechanik Roku” rozmawia red. Mirosław Giecewicz. - W przyszłym roku odbędzie się kolejna, trzecia edycja konkursu Mechanik Roku. Proszę powiedzieć, jak...
wtorek, 28 maja 2013
Targi potwierdziły ogromne zainteresowanie naszą ofertą
Wydanie: 10/2004
Z Krzysztofem Künstlerem, Dyrektorem firmy Luk Aftermarket Service, rozmawia red. Mirosław Giecewicz. Mamy za sobą targi Automechanika 2004. Stoisko firmy Luk wraz z markami INA i FAG prezentowało się naprawdę okazale. Jakie...
wtorek, 28 maja 2013