Wszystkie artykuły z gazety Nowoczesny Warsztat
Perswazja w rozmowie z klientem (1)
Wydanie: 04/2014
Co to znaczy perswazja w sprzedaży w serwisie? Tekst pochodzi z książki pt. „Sprzedaż usług i części w warsztacie samochodowym, część 2” autorstwa Macieja Matczaka, Marcina Urbańskiego i Macieja Brzezińskiego, dostępnej na...
poniedziałek, 2 czerwca 2014
Ukryta perswazja, manipulacja, wywieranie wpływu – nie jesteśmy bezbronni
Wydanie: 05/2014
„Manipulant nie straszy własną siłą, ale zagrożeniem stwarzanym przez innych i niebezpieczeństwem wynikającym z wyboru niezgodnego z jego sugestiami”. (M. Karwat)Codziennie, komunikując się z innymi, oglądając TV,...
poniedziałek, 26 maja 2014
Teoria to nie wszystko
Wydanie: 05/2014
Marka Cromax angażuje się w edukację przyszłych lakierników, przekazując im tajniki zawodu w centrum szkoleniowym w Broniszach pod Warszawą.Teoria to dopiero początek. Aby młodzież ze szkół lakierniczych była jeszcze...
poniedziałek, 26 maja 2014
Instrukcja obsługi klienta – wybrane typy (3)
Wydanie: 03/2014
Często mówi się o typach klienta. Co to znaczy i jakie typy można wyróżnić, by potem wykorzystać tę wiedzę w pracy w serwisie, a nie by były to tylko czysto teoretyczne rozważania? Kontynuujemy cykl o typach klientów –...
środa, 2 kwietnia 2014
Efektywna i skuteczna komunikacja – komunikatywność jako kompetencja każdego pracownika
Wydanie: 03/2014
W ostatnim czasie byłam uczestnikiem konferencji, podczas której omawiano kompetencje pracowników, które będą potrzebne w przyszłości. Jacy specjaliści będą poszukiwani na rynku pracy, jakie powinni mieć umiejętności, zdolności,...
środa, 2 kwietnia 2014
Jak prawidłowo pozbyć się starego samochodu?
Wydanie: 03/2014
W końcu nadchodzi czas, kiedy nasze ukochane i wyjątkowe auto musi dokonać swego żywota. Nie pomagają już remonty silnika, poprawki w karoserii czy regeneracja zawieszenia. Po podjęciu tej trudnej dla niektórych decyzji trzeba auto...
środa, 2 kwietnia 2014
Instrukcja obsługi klienta – wybrane typy (2)
Wydanie: 02/2014
Często mówi się o typach klienta. Co to znaczy i jakie typy można wyróżnić, by potem wykorzystać tę wiedzę w pracy w serwisie, a nie by były to tylko czysto teoretyczne rozważania? Kontynuujemy cykl o typach klientów –...
poniedziałek, 3 marca 2014
Organizacja warsztatu (3)
Wydanie: 04/2013
– wskaźniki wykorzystania i produktywności. Prezentujemy rozdział „Wskaźniki pracy serwisu” z książki pt. „Prawo i organizacja warsztatu samochodowego. Wybrane zagadnienia dla serwisu i klienta” autorstwa Macieja...
wtorek, 4 lutego 2014
Instrukcja obsługi klienta
Wydanie: 01/2014
– wybrane typy (1). Często mówi się o typach klienta. Co to znaczy i jakie typy można wyróżnić, by potem wykorzystać tę wiedzę w pracy w serwisie, a nie by były to tylko czysto teoretyczne rozważania? Tekst pochodzi z książki...
poniedziałek, 3 lutego 2014
Kolejne salony S-PLUS w Polsce
Wydanie: 02/2013
Po Poznaniu i Łodzi sieć S-PLUS otworzyła kolejny salon, tym razem w Kielcach. Najnowszy punkt szybkich napraw estetycznych i zaawansowanej kosmetyki aut rozpoczął swoją działalność 22 listopada 2012 r.[img]12220|19479|Przed|right[/img] - Staramy się...
wtorek, 28 maja 2013
Jakość: dostępność oraz samoocena firmy (2)
Wydanie: 02/2013
Tekst pochodzi z książki pt. „Nowy marketing dla lokalnego warsztatu samochodowego” autorstwa Macieja Matczaka i Anny Leśnikowskiej-Jaros, dostępnej na www.motomarketing.pl.Metody pomiaru i poprawy jakości funkcjonowania firmySkoro...
wtorek, 28 maja 2013
Klimatyzacja jesienią i zimą
Wydanie: 01/2013
Choć większość kierowców nie potrafi obejść się bez klimatyzacji latem, wielu z nich nie wie, że jak najbardziej poprawne, a wręcz wskazane jest używanie jej również zimą – radzi Behr Hella Service.Mokre ubranie czy parasole powodują wilgoć w...
wtorek, 28 maja 2013
Jakość – dostępność oraz samoocena firmy
Wydanie: 01/2013
Tekst pochodzi z książki pt. „Nowy marketing dla lokalnego warsztatu samochodowego” autorstwa Macieja Matczaka i Anny Leśnikowskiej-Jaros, dostępnej na www.motomarketing.pl.[img_full]12009|18982|Maciej Matczak Motomarketing.pl|right[/img_full]...
wtorek, 28 maja 2013
Nowy członek zarządu Inter Cars S.A.
Wydanie: 12/2012
28 sierpnia 2012 r. Rada Nadzorcza Inter Cars S.A. powołała Witolda Kmieciaka do pełnienia funkcji członka zarządu Inter Cars S.A. W ramach swoich obowiązków Witold Kmieciak będzie odpowiedzialny za rynek samochodów ciężarowych.Witold Kmieciak jest...
wtorek, 28 maja 2013
Wykorzystaj każdą okazję (3)
Wydanie: 12/2012
Wybrane elementy marketingu na miejscu. Tekst pochodzi z książki pt. „Nowy marketing dla lokalnego warsztatu samochodowego” autorstwa Macieja Matczaka i Anny Leśnikowskiej-Jaros, dostępnej na www.motomarketing.pl.[img_full]11736|18701|Maciej Matczak...
wtorek, 28 maja 2013