Nowy numer: 11/2024

GAZETA ON-LINE

Wszystkie artykuły z gazety Nowoczesny Warsztat

Perswazja w rozmowie z klientem (1)

Wydanie: 04/2014

Co to znaczy perswazja w sprzedaży w serwisie? Tekst pochodzi z książki pt. „Sprzedaż usług i części w warsztacie samochodowym, część 2” autorstwa Macieja Matczaka, Marcina Urbańskiego i Macieja Brzezińskiego, dostępnej na...

poniedziałek, 2 czerwca 2014

Ukryta perswazja, manipulacja, wywieranie wpływu – nie jesteśmy bezbronni

Wydanie: 05/2014

„Manipulant nie straszy własną siłą, ale zagrożeniem stwarzanym przez innych i niebezpieczeństwem wynikającym z wyboru niezgodnego z jego sugestiami”. (M. Karwat)Codziennie, komunikując się z innymi, oglądając TV,...

poniedziałek, 26 maja 2014

Teoria to nie wszystko

Wydanie: 05/2014

Marka Cromax angażuje się w edukację przyszłych lakierników, przekazując im tajniki zawodu w centrum szkoleniowym w Broniszach pod Warszawą.Teoria to dopiero początek. Aby młodzież ze szkół lakierniczych była jeszcze...

poniedziałek, 26 maja 2014

Instrukcja obsługi klienta – wybrane typy (3)

Wydanie: 03/2014

Często mówi się o typach klienta. Co to znaczy i jakie typy można wyróżnić, by potem wykorzystać tę wiedzę w pracy w serwisie, a nie by były to tylko czysto teoretyczne rozważania? Kontynuujemy cykl o typach klientów –...

środa, 2 kwietnia 2014

Efektywna i skuteczna komunikacja – komunikatywność jako kompetencja każdego pracownika

Wydanie: 03/2014

W ostatnim czasie byłam uczestnikiem konferencji, podczas której omawiano kompetencje pracowników, które będą potrzebne w przyszłości. Jacy specjaliści będą poszukiwani na rynku pracy, jakie powinni mieć umiejętności, zdolności,...

środa, 2 kwietnia 2014

Jak prawidłowo pozbyć się starego samochodu?

Wydanie: 03/2014

W końcu nadchodzi czas, kiedy nasze ukochane i wyjątkowe auto musi dokonać swego żywota. Nie pomagają już remonty silnika, poprawki w karoserii czy regeneracja zawieszenia. Po podjęciu tej trudnej dla niektórych decyzji trzeba auto...

środa, 2 kwietnia 2014

Instrukcja obsługi klienta – wybrane typy (2)

Wydanie: 02/2014

Często mówi się o typach klienta. Co to znaczy i jakie typy można wyróżnić, by potem wykorzystać tę wiedzę w pracy w serwisie, a nie by były to tylko czysto teoretyczne rozważania? Kontynuujemy cykl o typach klientów –...

poniedziałek, 3 marca 2014

Organizacja warsztatu (3)

Wydanie: 04/2013

– wskaźniki wykorzystania i produktywności. Prezentujemy rozdział „Wskaźniki pracy serwisu” z książki pt. „Prawo i organizacja warsztatu samochodowego. Wybrane zagadnienia dla serwisu i klienta” autorstwa Macieja...

wtorek, 4 lutego 2014

Instrukcja obsługi klienta

Wydanie: 01/2014

– wybrane typy (1). Często mówi się o typach klienta. Co to znaczy i jakie typy można wyróżnić, by potem wykorzystać tę wiedzę w pracy w serwisie, a nie by były to tylko czysto teoretyczne rozważania? Tekst pochodzi z książki...

poniedziałek, 3 lutego 2014

Kolejne salony S-PLUS w Polsce

Wydanie: 02/2013

Po Poznaniu i Łodzi sieć S-PLUS otworzyła kolejny salon, tym razem w Kielcach. Najnowszy punkt szybkich napraw estetycznych i zaawansowanej kosmetyki aut rozpoczął swoją działalność 22 listopada 2012 r.[img]12220|19479|Przed|right[/img] - Staramy się...

wtorek, 28 maja 2013

Jakość: dostępność oraz samoocena firmy (2)

Wydanie: 02/2013

Tekst pochodzi z książki pt. „Nowy marketing dla lokalnego warsztatu samochodowego” autorstwa Macieja Matczaka i Anny Leśnikowskiej-Jaros, dostępnej na www.motomarketing.pl.Metody pomiaru i poprawy jakości funkcjonowania firmySkoro...

wtorek, 28 maja 2013

Klimatyzacja jesienią i zimą

Wydanie: 01/2013

Choć większość kierowców nie potrafi obejść się bez klimatyzacji latem, wielu z nich nie wie, że jak najbardziej poprawne, a wręcz wskazane jest używanie jej również zimą – radzi Behr Hella Service.Mokre ubranie czy parasole powodują wilgoć w...

wtorek, 28 maja 2013

Jakość – dostępność oraz samoocena firmy

Wydanie: 01/2013

Tekst pochodzi z książki pt. „Nowy marketing dla lokalnego warsztatu samochodowego” autorstwa Macieja Matczaka i Anny Leśnikowskiej-Jaros, dostępnej na www.motomarketing.pl.[img_full]12009|18982|Maciej Matczak Motomarketing.pl|right[/img_full]...

wtorek, 28 maja 2013

Nowy członek zarządu Inter Cars S.A.

Wydanie: 12/2012

28 sierpnia 2012 r. Rada Nadzorcza Inter Cars S.A. powołała Witolda Kmieciaka do pełnienia funkcji członka zarządu Inter Cars S.A. W ramach swoich obowiązków Witold Kmieciak będzie odpowiedzialny za rynek samochodów ciężarowych.Witold Kmieciak jest...

wtorek, 28 maja 2013

Wykorzystaj każdą okazję (3)

Wydanie: 12/2012

Wybrane elementy marketingu na miejscu. Tekst pochodzi z książki pt. „Nowy marketing dla lokalnego warsztatu samochodowego” autorstwa Macieja Matczaka i Anny Leśnikowskiej-Jaros, dostępnej na www.motomarketing.pl.[img_full]11736|18701|Maciej Matczak...

wtorek, 28 maja 2013

NASZE PORTALE

Rzetelna Firma
nowocesnywarsztat.pl
Projekt i realizacja © 2017 Agencja Reklamowa idealmedia.pl - Profesjonalny system CMS, studio graficzne, portale internetowe. Materiały zawarte na stronie chronione są prawem.
do góry strony