Wszystkie artykuły z gazety Nowoczesny Warsztat
Negocjacje cenowe w oparciu o poznane wcześniej techniki (cz. 2)
Wydanie: 05/2015
Cena jest ważna. Ale w jaki sposób? Klienci w rzeczywistości kierują się czymś, co można zdefiniować jako różnicę korzyści i kosztu lub też jako koszt i zysk długoterminowy (oczywiście może to oznaczać, że niektóre osoby...
środa, 10 czerwca 2015
Szkolenia otwarte Motomarketing.pl
Wydanie: 04/2015
Motomarketing.pl zaprasza przedstawicieli warsztatów samochodowych oraz sklepów i hurtowni do udziału w majowych szkoleniach otwartych.Tematyka spotkań jest następująca:- Prawo w relacjach z klientem (26 maja, zapisy...
czwartek, 23 kwietnia 2015
Negocjacje cenowe w oparciu o poznane wcześniej techniki (cz. 1)
Wydanie: 04/2015
Cena to gorący temat. Jak wykorzystać prezentowane wcześniej informacje, by skuteczniej rozmawiać o niej z klientem, dla którego to jeden z najistotniejszych aspektów usługi? Pytanie, ile to kosztuje, pojawia się z reguły w każdej...
wtorek, 21 kwietnia 2015
Sprzedaż dodatkowa – wykorzystanie wybranych reguł wywierania wpływu (1)
Wydanie: 01/2015
Fragmenty pochodzą z książki pt. „Sprzedaż usług i części w warsztacie samochodowym - część 2” autorstwa Macieja Matczaka, Marcina Urbańskiego i Macieja Brzezińskiego, dostępnej na www.motomarketing.pl.Kiedy idziesz,...
poniedziałek, 19 stycznia 2015
Jak prosto i skutecznie tłumaczyć zagadnienia techniczne (2)
Wydanie: 11/2014
Fragmenty pochodzą z książki pt. „Sprzedaż usług i części w warsztacie samochodowym, część 2” autorstwa Macieja Matczaka, Marcina Urbańskiego i Macieja Brzezińskiego, dostępnej na www.motomarketing.pl.Czasami...
czwartek, 27 listopada 2014
Pomoc na telefon
Wydanie: 10/2014
Każdego tygodnia, od poniedziałku do piątku, pod jednym numerem telefonu komórkowego dyżurują eksperci AD Polska gotowi pomóc mechanikom w nawet najbardziej skomplikowanych naprawach.- Współpracujemy z ekspertami z...
piątek, 24 października 2014
Jak prosto i skutecznie tłumaczyć zagadnienia techniczne (1)
Wydanie: 10/2014
Fragmenty pochodzą z książki pt. „Sprzedaż usług i części w warsztacie samochodowym, część 2” autorstwa Macieja Matczaka, Marcina Urbańskiego i Macieja Brzezińskiego, dostępnej na www.motomarketing.pl.Czasami...
piątek, 24 października 2014
Porozumienie bez przemocy
Wydanie: 07/2014
– agresywny „język szakala” i empatyczny „język żyrafy” Jestem pod wrażeniem koncepcji i książki psychologa Marshalla B. Rosenberga. Może część z Państwa już ją zna, ale warto do niej często sięgać, aby...
wtorek, 15 lipca 2014
Nowa witryna Auto-Elements
Wydanie: 07/2014
Nowe logo, odświeżona kolorystyka i intuicyjny dostęp do zawartości – to tylko niektóre elementy nowej witryny internetowej firmy Auto-Elements.Serwis został zaprojektowany od podstaw, z uwzględnieniem zarówno...
wtorek, 15 lipca 2014
Gesty w sprzedaży (1)
Wydanie: 07/2014
Fragmenty pochodzą z książki pt. „Sprzedaż usług i części w warsztacie samochodowym, część 2” autorstwa Macieja Matczaka, Marcina Urbańskiego i Macieja Brzezińskiego, dostępnej na www.motomarketing.pl.Mowa ciała,...
piątek, 11 lipca 2014
Modele mentalne – jak nasze postrzeganie świata wpływa na nas i na naszą komunikację
Wydanie: 04/2014
„Ludziom nie wolno ufać” – wielu z nas tak uważa. Jeżeli tak myślimy, to będziemy ostrożni w kontaktach z innymi, będziemy też odpowiednio „na dystans” komunikować się z innymi i „ważyć słowa”. Możemy...
czwartek, 12 czerwca 2014
Szkolenia Motomarketing.pl
Wydanie: 04/2014
Wiosną 2014 roku firma Motomarketing.pl przygotowała szkolenia otwarte dla warsztatów samochodowych:- Zarządzanie rentownością, czyli jak zapewnić dochodowość świadczonych usług? (27 maja 2014, zapisy do 6 maja),- Sprzedaż i obsługa w...
czwartek, 12 czerwca 2014
Dialog, czyli komunikacja w duchu otwartości na inne punkty widzenia
Wydanie: 06/2014
Czym jest dialog? Z czym nam się kojarzy? Rozmową, współpracą, zrozumieniem? Jeśli przyjmiemy słownikową definicję dialogu, oznacza on rozmowę dwóch osób. Ale dialog to coś więcej. Może dotyczyć jednej osoby (dialog...
wtorek, 10 czerwca 2014
Perswazja w rozmowie z klientem (2)
Wydanie: 06/2014
Co to znaczy perswazja w sprzedaży w warsztacie samochodowym? Tekst pochodzi z książki pt. „Sprzedaż usług i części w warsztacie samochodowym część 2” autorstwa Macieja Matczaka, Marcina Urbańskiego i Macieja Brzezińskiego, dostępnej...
wtorek, 10 czerwca 2014
Pomaga oszczędzać
Wydanie: 06/2014
Wdrożony przez firmę NSK Program Wartości Dodanej pomaga zidentyfikować i wpłynąć na potencjalną zyskowność przedsiębiorstw przemysłowych. Jego funkcjonowanie pozwoli również na poprawę efektywności, zmniejszenie liczby awarii, a tym...
wtorek, 10 czerwca 2014