Wszystkie artykuły z gazety Nowoczesny Warsztat
Pasja przez cały rok
Wydanie: 02/2017
12 miesięcy, 12 pieczołowicie odrestaurowanych pojazdów z 12 warsztatów z 8 krajów – oto kalendarz Hobbies 2017 marki Spies Hecker.Opel Kapitän PL 2600 z Danii, Porsche 356 rocznik 1959 z Włoch i...
piątek, 17 lutego 2017
Wady lakiernicze Na czym polega „siadanie podkładu”?
Wydanie: 02/2017
Znowu „siadał podkład” to częste branżowe sformułowanie, które słyszmy z ust lakierników. Jaka wada kryje się pod tym hasłem i co jest jej najczęstszą przyczyną?Formalna nazwa i definicja tej wady to...
piątek, 17 lutego 2017
Samochodowy Kolor Roku 2017
Wydanie: 02/2017
Firma Axalta Coating Systems ogłosiła Samochodowy Kolor Roku 2017. Został nim szary Gallant Gray, który zawiera niebieskie i srebrne ziarno nadające mu niepowtarzalny połysk oraz ciemne odcienie, które wzbogacają efekt...
piątek, 17 lutego 2017
Nie ma czasu na poprawki
Wydanie: 02/2017
Kwitnie współpraca między marką lakierniczą Spies Hecker a zespołem Mercedes-AMG Petronas Motorsport.Firma Axalta Coating Systems potwierdziła podpisanie wieloletniej umowy partnerskiej pomiędzy Mercedes-AMG Petronas Motorsport...
piątek, 17 lutego 2017
Zadbaj o felgi w zimie
Wydanie: 02/2017
Po długim oczekiwaniu zima zawitała także do nas. Na drogi wyjechały piaskarki, a zapobiegliwi kierowcy już wcześniej zaopatrzyli się w opony zimowe.Dbałość o wygląd samochodu to już od dawna nie tylko zabiegi związane z...
piątek, 17 lutego 2017
Naprawa ramy samochodu klasycznego i zabytkowego
Wydanie: 02/2017
Rozległe uszkodzenia korozyjne występujące w ramach i nadwoziach samochodów zabytkowych i klasycznych, poddawanych naprawom blacharskim, sprawiają, że naprawa ramy nie jest prostą pracą blacharską, polegającą na zastąpieniu nowym...
piątek, 17 lutego 2017
Diagnozowanie układu zawieszenia pojazdu samochodowego (cz. 4)
Wydanie: 02/2017
Zawieszenie samochodu jest tym układem, od którego poprawnego działania zależą: bezpieczeństwo jazdy, kierowalność pojazdu, trwałość i niezawodność innych zespołów, komfort jazdy pasażerów oraz stan przewożonych...
piątek, 17 lutego 2017
Paski rozrządu – ewolucja, zalety, kontrola techniczna, wymiana
Wydanie: 06/2016
Podstawą poprawnego funkcjonowania samochodowych silników spalinowych jest właściwie działający układ rozrządu, odpowiedzialny za proces dostarczania do komór spalania świeżych porcji ładunków (mieszanki paliwowo-powietrznej) i...
środa, 15 lutego 2017
Tu pracują profesjonaliści (cz. 3) – rękawice ochronne idealne do pracy w warsztacie
Wydanie: 02/2017
Nic nie robi na kliencie tak dużego i dobrego wrażenia, jak jednolicie ubrani pracownicy. Nowoczesny krój odzieży roboczej, korzystanie ze środków ochrony indywidualnej to ważne elementy budowania pozytywnego wizerunku warsztatu w oczach...
poniedziałek, 13 lutego 2017
Siarczyste mrozy wystawiają na próbę kompetencje fachowców
Wydanie: 02/2017
Fakt, że producent akumulatorów dostarcza swoje produkty bezpośrednio do fabryk samochodów, gwarantuje, iż mamy do czynienia ze źródłem energii, które spełniło najwyższe wymogi, potwierdzone w procesie tzw. homologacji....
poniedziałek, 13 lutego 2017
Inter-Team członkiem grupy Nexus
Wydanie: 02/2017
Inter-Team, poprzez członkostwo w Nordic Forum – międzynarodowym konsorcjum dystrybutorów części samochodowych, został członkiem Nexus Automotive International, międzynarodowej grupy zakupowej z siedzibą w...
poniedziałek, 13 lutego 2017
Schaeffler w cyfrowym natarciu
Wydanie: 02/2017
W nadchodzących latach firma Schaeffler planuje prace nad rozwiązaniami cyfrowymi dla mobilności jutra. W tym celu zamierza zatrudnić nawet 600 specjalistów z całego świata.Planowane stanowiska stanowią część cyfrowego...
poniedziałek, 13 lutego 2017
Nawet do 7 lat pracy!
Wydanie: 02/2017
Narodziny 945 milionów dzieci, 875 meczów Ligi Mistrzów i 3500 wspinaczek na Mount Everest – to wszystko może się wydarzyć w czasie pracy jednej żarówki Ultra Life. Marka OSRAM wciąż udoskonala popularną rodzinę...
poniedziałek, 13 lutego 2017
Czy warsztatom powinno zależeć na sprzedaży oryginalnych produktów?
Wydanie: 02/2017
Zadowolenie klienta to cel, do którego dążą wszyscy właściciele warsztatów, a osiągnąć je można przede wszystkim, fachowo obsługując pojazd pozostawiony do naprawy. To oznacza również montaż części, które...
poniedziałek, 13 lutego 2017
Compet – kompetentni i konkurencyjni
Wydanie: 02/2017
O rentowności warsztatów blacharsko-lakierniczych. Brand brzmi jak obietnica gwarancji spodziewanych standardów. Nie inna jest geneza pierwszej w Polsce franczyzowej sieci warsztatów blacharsko-lakierniczych. Pod skrzydłami marki...
poniedziałek, 13 lutego 2017