Wszystkie artykuły z gazety Nowoczesny Warsztat
Lakiery 3-warstwowe
Wydanie: 07/2015
Producenci samochodów prześcigają się w wymyślaniu różnego rodzaju rozwiązań technicznych zastosowanych w nowych samochodach w celu zwiększenia zainteresowania przyszłych klientów ich pojazdami. Są to zatem różnego...
wtorek, 4 sierpnia 2015
Czasem warto dopłacić – narzędzia ścierne Norton
Wydanie: 07/2015
Rynek narzędzi ściernych dla warsztatów blacharsko-lakierniczych pełny jest różnorodnych produktów, niestety, również tych niskiej jakości. Firma Saint-Gobain, właściciel marki profesjonalnych narzędzi ściernych Norton,...
poniedziałek, 27 lipca 2015
Coraz mniej wykwalifikowanych lakierników, coraz więcej produktów na rynku?
Wydanie: 07/2015
Ekspertom branży lakierniczej zadaliśmy kilka pytań, na które odpowiedzi dają ciekawy obraz współczesnego rynku.1. Mówi się, że coraz trudniej jest o dobrych lakierników, że istnieje deficyt wysoko...
poniedziałek, 27 lipca 2015
FIVA i NOVOL – partnerstwo dla „klasyków”
Wydanie: 06/2015
Warsztaty blacharsko-lakiernicze w Polsce nie bez powodu uchodzą za wyjątkowo atrakcyjne wśród fanów historycznych pojazdów, czego dowodzą najnowsze wyniki badań satysfakcji klientów przeprowadzone przez producenta jedynej na...
czwartek, 2 lipca 2015
Uwaga na podróbki!
Wydanie: 06/2015
W ostatnim czasie rośnie liczba podrabianych części motoryzacyjnych, w tym produktów oświetleniowych. Firma OSRAM stale monitoruje rynek, współpracując ściśle z policją i służbami celnymi.Niedawno, dzięki...
czwartek, 2 lipca 2015
Centrum szkoleniowe na kółkach
Wydanie: 06/2015
DemoVan to mobilne centrum szkoleniowe marek lakierniczych firmy Axalta: Cromax, Spies Hecker i Standox.Samochód wyposażony jest w mieszalnik oraz produkty uzupełniające, stanowiące gamę dodatków niezbędnych do wykonania...
czwartek, 2 lipca 2015
Przyśpieszamy lakierowanie komory silnika
Wydanie: 06/2015
Lakierowanie samochodu nie ogranicza się tylko do karoserii, ale również obejmuje to, co jest pod jego maską. O ile malowanie karoserii przewija się w artykułach regularnie, to temat komory silnika zostaje często przemilczany. Proces ten wymaga...
czwartek, 2 lipca 2015
Zespół Mercedesa w barwach Spies Hecker
Wydanie: 06/2015
Zespół Mercedes AMG Petronas – zwycięzca Mistrzostw Świata Konstruktorów Formuły Pierwszej FIA w 2014 roku – przedłużył umowę ze Spies Hecker na kolejne dwa lata.Globalna marka produktów lakierniczych...
czwartek, 2 lipca 2015
Renowacja tworzyw sztucznych
Wydanie: 06/2015
Przy pomocy odpowiedniego, poprawnie zaaplikowanego produktu możliwe jest wykonanie renowacji lakieru na elemencie plastikowym bez konieczności jego wymiany w przypadku uszkodzenia.Spies Hecker ma w swojej ofercie liczne produkty z linii...
czwartek, 2 lipca 2015
Ochrona dróg oddechowych
Wydanie: 06/2015
Praktyczne wskazówki od marki Standox – ochrona dróg oddechowych. Dla zdrowia warto jest poświęcić chwilę czasu.Dzięki międzynarodowej dyrektywie VOC (lotne związki organiczne) wiele potencjalnie szkodliwych...
czwartek, 2 lipca 2015
Akaemia NTools Jak wybrać odsysacz do warsztatu lakierniczego?
Wydanie: 06/2015
Na rynku dostępnych jest wiele modeli odsysaczy wyposażonych w różne funkcje i o różnych parametrach technicznych. W artykule tym znajdą Państwo praktyczne informacje odnośnie wyboru takiego urządzenia. Na co zwrócić uwagę...
poniedziałek, 29 czerwca 2015
Tytanowe nanopowłoki ochronne
Wydanie: 05/2015
Do produkcji najnowszej generacji powłok ochronnych firma AQuartz Ltd. wykorzystała wodę. Są one dzięki temu w pełni bezpieczne dla wszystkich rodzajów lakierów samochodowych, a zarazem przyjazne dla środowiska.Seria...
środa, 10 czerwca 2015
Pb w lakierach – ciężki problem
Wydanie: 05/2015
Jednym z najwcześniej poznanych przez człowieka metalem ciężkim był ołów, który wykorzystywano już w czasach starożytnych. Swą popularność zawdzięcza swoim właściwościom fizycznym i chemicznym – jest przede wszystkim łatwy...
środa, 10 czerwca 2015
Akademia NTools Pistolety czyszczące do usuwania brudu i zanieczyszczeń
Wydanie: 05/2015
Z urządzeniami NTools usuwanie brudu to nic strasznego – trwa chwilę i może stać się standardową czynnością w procesie obsługi klienta w warsztacie.Wiosna to czas, gdy większości z nas zaczyna przeszkadzać zaniedbany po...
środa, 10 czerwca 2015
Wzorcowa modernizacja serwisu blacharsko-lakierniczego
Wydanie: 05/2015
– BAT uzupełnione o BHP. Źródłem sukcesu ekonomicznego firmy jest wdrożenie do cyklu produkcyjnego najnowocześniejszych rozwiązań gwarantujących wysoką jakość przy możliwie niskich kosztach. Oczekuje się więc sytuacji, aby rosnące...
środa, 10 czerwca 2015