Artykuły z gazety Nowoczesny Warsztat (06/2014)
Dialog, czyli komunikacja w duchu otwartości na inne punkty widzenia
Wydanie: 06/2014
Czym jest dialog? Z czym nam się kojarzy? Rozmową, współpracą, zrozumieniem? Jeśli przyjmiemy słownikową definicję dialogu, oznacza on rozmowę dwóch osób. Ale dialog to coś więcej. Może dotyczyć jednej osoby (dialog...
wtorek, 10 czerwca 2014
Perswazja w rozmowie z klientem (2)
Wydanie: 06/2014
Co to znaczy perswazja w sprzedaży w warsztacie samochodowym? Tekst pochodzi z książki pt. „Sprzedaż usług i części w warsztacie samochodowym część 2” autorstwa Macieja Matczaka, Marcina Urbańskiego i Macieja Brzezińskiego, dostępnej...
wtorek, 10 czerwca 2014
Pomaga oszczędzać
Wydanie: 06/2014
Wdrożony przez firmę NSK Program Wartości Dodanej pomaga zidentyfikować i wpłynąć na potencjalną zyskowność przedsiębiorstw przemysłowych. Jego funkcjonowanie pozwoli również na poprawę efektywności, zmniejszenie liczby awarii, a tym...
wtorek, 10 czerwca 2014