Artykuły z gazety Nowoczesny Warsztat (04/2014)
Modele mentalne – jak nasze postrzeganie świata wpływa na nas i na naszą komunikację
Wydanie: 04/2014
„Ludziom nie wolno ufać” – wielu z nas tak uważa. Jeżeli tak myślimy, to będziemy ostrożni w kontaktach z innymi, będziemy też odpowiednio „na dystans” komunikować się z innymi i „ważyć słowa”. Możemy...
czwartek, 12 czerwca 2014
Szkolenia Motomarketing.pl
Wydanie: 04/2014
Wiosną 2014 roku firma Motomarketing.pl przygotowała szkolenia otwarte dla warsztatów samochodowych:- Zarządzanie rentownością, czyli jak zapewnić dochodowość świadczonych usług? (27 maja 2014, zapisy do 6 maja),- Sprzedaż i obsługa w...
czwartek, 12 czerwca 2014
Perswazja w rozmowie z klientem (1)
Wydanie: 04/2014
Co to znaczy perswazja w sprzedaży w serwisie? Tekst pochodzi z książki pt. „Sprzedaż usług i części w warsztacie samochodowym, część 2” autorstwa Macieja Matczaka, Marcina Urbańskiego i Macieja Brzezińskiego, dostępnej na...
poniedziałek, 2 czerwca 2014