Wszystkie artykuły z gazety Nowoczesny Warsztat
Pod mocnym agregatem Honda
Wydanie: 02/2014
Mobilny warsztat z własnym agregatem prądotwórczym, czyli w pełni profesjonalny punkt obsługi „na kołach”, to bardzo ciekawa propozycja rynku warsztatowego. Odpowiedzią na nowe zjawisko są agregaty marki Honda. EM4500CXS i EM5500CXS...
wtorek, 4 marca 2014
Mechanicy zmierzą się w Poznaniu
Wydanie: 02/2014
Trwa przyjmowanie zgłoszeń do III edycji Ogólnopolskich Mistrzostw Mechaników. Uczestnikami mogą być zarówno doświadczeni serwisanci, jak i uczniowie szkół mechanicznych. Finały odbędą się 28 i 29 marca podczas Targów...
wtorek, 4 marca 2014
Dwa miliony silników
Wydanie: 02/2014
2-milionowy silnik benzynowy z rodziny EP zszedł w środę 22 stycznia br. z linii produkcyjnej Française de Mécanique, zakładu PSA Peugeot Citroën. Wersja z numerem 2.000.000 zostanie wysłana do fabryki w Sochaux, gdzie zamontowana zostanie w...
wtorek, 4 marca 2014
Prawidłowe podparcie pojazdu podstawą bezpiecznej pracy przy podnośnikach samochodowych
Wydanie: 02/2014
Zastosowanie podnośników przy obsłudze serwisowej i naprawie pojazdów samochodowych w warsztatach zdecydowanie poprawia komfort i efektywność pracy. Jednocześnie przy ich niewłaściwym i niezgodnym z wymogami bezpieczeństwa i higieny...
wtorek, 4 marca 2014
Koncepcyjne innowacje – w duchu transparentności
Wydanie: 02/2014
Zakładając, że na rynek trafia tylko nowy produkt o niepogorszonych przez fabrykę właściwościach, rolą warsztatu jest dziś bezbłędnie odczytywać – najlepiej w czasie rzeczywistym, sygnały o postępującej degradacji elementów czy...
wtorek, 4 marca 2014
Multimetry cyfrowe HIOKI DT4211 i DT4212
Wydanie: 02/2014
Japońska firma HIOKI wzbogaciła ofertę swoich przyrządów pomiarowych o dwa multimetry cyfrowe DT4211 i DT4212. Nowe multimetry wyróżniają się kompletem starannie dobranych funkcji pomiarowych, wysokim stopniem bezpieczeństwa i...
wtorek, 4 marca 2014
Coraz bliżej konsensusu – kalibracja (2)
Wydanie: 02/2014
Czy urządzenia rolkowe i przyrządy do sprawdzania hamulców najazdowych przyczep, za pomocą których sprawdza się skuteczność hamulców na stacji kontroli pojazdów, wymagają okresowego, obowiązkowego, specjalistycznego...
wtorek, 4 marca 2014
III konferencja sieci Repanet
Wydanie: 02/2014
Już po raz trzeci odbyła się Konferencja Sieci Repanet. Właściciele serwisów członkowskich z całej Polski spotkali się 5 grudnia 2013 r. w Ożarowie Mazowieckim pod Warszawą.Była to idealna okazja do podsumowania roku, a...
poniedziałek, 3 marca 2014
Odpowiedzialny społecznie
Wydanie: 02/2014
Firma AkzoNobel od kilku lat z powodzeniem spaja cele biznesowe z wartościami społecznymi. Wdrażając do swojej strategii koncepcję społecznej odpowiedzialności biznesu (Corporate Social Responisbility – CSR), wiedzieliśmy, że wspólnymi siłami...
poniedziałek, 3 marca 2014
Przygotowanie powierzchni
Wydanie: 02/2014
W nowoczesnym lakiernictwie renowacyjnym kluczem do uzyskania wysokiej jakości naprawy blacharsko-lakierniczej jest prawidłowe przygotowanie powierzchni przed procesem lakierowania.Proces ten pochłania najwięcej czasu przeznaczonego na...
poniedziałek, 3 marca 2014
Axalta i Volkswagen przedłużają współpracę
Wydanie: 02/2014
Porozumienie o współpracy firm Axalta Coating Systems (marki Standox, Spies Hecker, Cromax) oraz Volkswagen Group Polska (VW, Porsche, Audi, Škoda i Seat) zostało rozszerzone pod koniec ubiegłego roku o markę Cromax.Podpisana...
poniedziałek, 3 marca 2014
BASF inwestuje w produkcję żywic
Wydanie: 02/2014
Blisko 7 mln euro przeznaczy BASF na rozszerzenie i zoptymalizowanie procesu produkcji żywic w swojej placówce w Münster.Produkowane przez BASF żywice to integralne składniki przemysłowych i motoryzacyjnych powłok OEM oraz...
poniedziałek, 3 marca 2014
Biel i czerń najpopularniejsze - raport firmy Axalta
Wydanie: 02/2014
Firma Axalta Coating Systems, producent farb i lakierów, opublikowała sprawozdanie roczne na temat popularności kolorów za rok 2013. Opracowanie zawiera m.in. prognozę dotyczącą czterech megatrendów kolorystycznych pt. „Say it...
poniedziałek, 3 marca 2014
Naprawa lakiernicza blach zardzewiałych
Wydanie: 02/2014
Obserwując pracę lakierników, odnoszę wrażenie, że nie wszyscy dają sobie radę z przygotowaniem powierzchni blach nadwozia pokrytych rdzą, a już abstrakcją staje się dla nich lakierowanie zakładkowych połączeń blach. Całe przygotowanie...
poniedziałek, 3 marca 2014
Instrukcja obsługi klienta – wybrane typy (2)
Wydanie: 02/2014
Często mówi się o typach klienta. Co to znaczy i jakie typy można wyróżnić, by potem wykorzystać tę wiedzę w pracy w serwisie, a nie by były to tylko czysto teoretyczne rozważania? Kontynuujemy cykl o typach klientów –...
poniedziałek, 3 marca 2014