Nowy numer: 10/2024

GAZETA ON-LINE

Wszystkie artykuły z gazety Nowoczesny Warsztat

Nowe logo Fast Repair

Wydanie: 06/2014

Marka Cromax wprowadziła nowe logo dla usługi szybkiej naprawy Fast Repair.Fast Repair to metoda pozwalająca ograniczyć naprawę do wyłącznie uszkodzonej części powłoki lakierniczej, bez konieczności lakierowania całego elementu....

wtorek, 10 czerwca 2014

Wsparcie o każdej porze

Wydanie: 06/2014

Dzięki aplikacji Standox Support Client (TeamViewer) doradcy techniczni marki są w stanie zdalnie udzielić wsparcia klientowi – niezależnie od lokalizacji warsztatu, bez zwłoki i bez konieczności pokonywania często nawet kilkuset...

wtorek, 10 czerwca 2014

Spójnie dopracowana i nowoczesna forma

Wydanie: 06/2014

Jeśli ktoś kiedyś napisze pracę magisterską pod tytułem „Historia polskiego lakiernictwa samochodowego”, jej promotor będzie mógł przeczytać takie oto zdanie: „Pierwsze produkty sygnowane marką GoldCar pojawiły się w...

wtorek, 10 czerwca 2014

30-tysięczny spektrofotometr

Wydanie: 06/2014

Firma Axalta Coating Systems, dostawca farb i lakierów, sprzedała w ciągu ostatniej dekady 30 tys. spektrofotometrów.Zaprezentowane w 2004 roku ręczne urządzenie do pomiaru kolorów umożliwia warsztatom lakierniczym...

wtorek, 10 czerwca 2014

Szpachla Glas & Ultra Light GOLDCAR +

Wydanie: 06/2014

Superlekka szpachla z włóknem szklanym, multifunkcyjna o kremowej konsystencji, która pozwala na łatwe modelowanie w warstwach od 2 do 4 mm oraz szlifowanie wysokimi granulacjami materiałów ściernych.Dostosowana twardość szpachli do...

wtorek, 10 czerwca 2014

Tematem będzie spójność branży

Wydanie: 06/2014

Z Danem Risleyem, Automotive Service Association President & Executive Director, rozmawia red. Mirosław Giecewicz.- Już w lipcu odbędą się targi i konferencja NACE/EXPO, adresowane głównie do branży...

wtorek, 10 czerwca 2014

DAT już w Polsce! – nowe narzędzia dla warsztatów

Wydanie: 06/2014

Najstarszy na rynku europejskim dostawca produktów do wyceny wartości rynkowej pojazdów, kalkulacji kosztów naprawy i identyfikacji pojazdów jest już obecny na rynku polskim. Polska spółka jest częścią...

wtorek, 10 czerwca 2014

Zabezpieczanie blach zgrzewanych

Wydanie: 06/2014

Nowe elementy nadwozia, wymieniane podczas naprawy blacharskiej, pokryte są podkładem kataforetycznym. Najczęściej jest to podkład w kolorze czarnym. Niestety, ale nie przewodzi on prądu i dlatego zarówno przed zgrzewaniem, jak i przed spawaniem...

wtorek, 10 czerwca 2014

Odwiedź Profit Zone! – samochód pokazowy w trasie

Wydanie: 06/2014

Firma Festool Automotive Systems zapowiedziała cykl spotkań, podczas których podzieli się ze swoimi klientami rozwiązaniami z zakresu przygotowania powierzchni pod lakierowanie, polerowania oraz... sposobami na zwiększenie wydajności w...

wtorek, 10 czerwca 2014

15-lecie Optibelt w Polsce

Wydanie: 06/2014

W tym roku mija 15 lat od utworzenia polskiego oddziału niemieckiego producenta pasków napędowych – firmy Optibelt. Centralnym punktem obchodów jubileuszu będzie konferencja podsumowująca działalność, połączona ze spotkaniem...

wtorek, 10 czerwca 2014

Rabat dla warsztatów

Wydanie: 06/2014

W czerwcu firma zaprasza na następujące szkolenia:- 2 czerwca – Systemy klimatyzacji I + II stopień (cena: 300 zł netto/osoba),- 4 czerwca – Układ ESP (AHS, DSC, PSM, VDC, VSC), BAS, EHB, SBC, EWB, ABR (cena: 300 zł netto/osoba),

wtorek, 10 czerwca 2014

Stawiamy na krótkie szkolenia

Wydanie: 06/2014

Firma eN-TRUCK z Leszna w województwie wielkopolskim to znany w kraju ośrodek szkolenia kadr, specjalizujący się w prowadzeniu kursów dla mechaników i diagnostów. Do tej pory wykładowcy eN-TRUCKA przeszkolili blisko 300...

wtorek, 10 czerwca 2014

Dialog, czyli komunikacja w duchu otwartości na inne punkty widzenia

Wydanie: 06/2014

Czym jest dialog? Z czym nam się kojarzy? Rozmową, współpracą, zrozumieniem? Jeśli przyjmiemy słownikową definicję dialogu, oznacza on rozmowę dwóch osób. Ale dialog to coś więcej. Może dotyczyć jednej osoby (dialog...

wtorek, 10 czerwca 2014

Praktyka na silniku

Wydanie: 06/2014

Firma ContiTech zaprasza do udziału w specjalistycznych szkoleniach techniczno-warsztatowych. Najbliższe spotkania odbędą się w Rzeszowie, Lublinie, Olsztynie i w Gdańsku.Szkolenie ma charakter praktyczny i trwa cały dzień. Jego...

wtorek, 10 czerwca 2014

Perswazja w rozmowie z klientem (2)

Wydanie: 06/2014

Co to znaczy perswazja w sprzedaży w warsztacie samochodowym? Tekst pochodzi z książki pt. „Sprzedaż usług i części w warsztacie samochodowym część 2” autorstwa Macieja Matczaka, Marcina Urbańskiego i Macieja Brzezińskiego, dostępnej...

wtorek, 10 czerwca 2014

NASZE PORTALE

Rzetelna Firma
nowocesnywarsztat.pl
Projekt i realizacja © 2017 Agencja Reklamowa idealmedia.pl - Profesjonalny system CMS, studio graficzne, portale internetowe. Materiały zawarte na stronie chronione są prawem.
do góry strony