Wszystkie artykuły z gazety Nowoczesny Warsztat
Wyciszanie i wygłuszanie nadwozia
Wydanie: 07/2014
Nadwozie współczesnego samochodu można porównać do blaszanej puszki z wieloma zakamarkami i pustymi przestrzeniami, tzw. profilami zamkniętymi. Te zamknięte przestrzenie potęgują rozchodzenie się hałasu i dźwięków...
piątek, 11 lipca 2014
Gesty w sprzedaży (1)
Wydanie: 07/2014
Fragmenty pochodzą z książki pt. „Sprzedaż usług i części w warsztacie samochodowym, część 2” autorstwa Macieja Matczaka, Marcina Urbańskiego i Macieja Brzezińskiego, dostępnej na www.motomarketing.pl.Mowa ciała,...
piątek, 11 lipca 2014
Proste i łatwe składanie przekładni – przydatne porady
Wydanie: 07/2014
Przekładnia leży zdemontowana, wszystkie elementy rozłożone są na stole roboczym. Jak złożyć ją szybko i dobrze, wyjaśniają fachowcy z firmy EMMETEC.Magazynowanie częściO-ringi, uszczelniacze i pierścienie...
piątek, 11 lipca 2014
Nie kupuj używanej chłodnicy
Wydanie: 07/2014
Nie jest tajemnicą, że auta kończące swój drogowy żywot są przez handlarzy demontowane i sprzedawane z dużym zyskiem na części. Nabywców znajdują między innymi chłodnice. Zakup używanej chłodnicy to zły wybór i stracone...
piątek, 11 lipca 2014
Stanowiska probiercze
Wydanie: 07/2014
Urządzenia marki Hartridge znajdziemy w ofercie firmy J.R. Motor Services, wraz z którą przygotowaliśmy krótkie zestawienie najważniejszych modeli.Hartridge AVM2-PCUrządzenie zostało opracowane z...
piątek, 11 lipca 2014
AutoEvent 2014 – konferencja przemysłu motoryzacyjnego
Wydanie: 07/2014
Polska Izba Motoryzacji od 2004 roku organizuje konferencje dla przemysłu motoryzacyjnego. Tegoroczna zgromadziła ponad 250 osób z kilkudziesięciu wiodących firm sektora motoryzacyjnego. Dominującym tematem seminariów i rozmów była...
piątek, 11 lipca 2014
Nowe centrum logistyczne
Wydanie: 04/2014
Właściciel marki Meyle, firma Wulf Gaertner Autoparts AG wybudowała w Hamburgu nowy magazyn, który zwiększył zdolności logistyczne centrali. Podwojona powierzchnia zwiększy dostępności części zamiennych, a zatem skróci czas ich...
czwartek, 12 czerwca 2014
Nowa strona internetowa Contitech
Wydanie: 04/2014
Poświęcona elementom napędowym witryna internetowa ContiTech doczekała się renowacji. Nowa strona jest bardziej czytelna, a poruszanie po niej – intuicyjne. Zmniejszona została również objętość treści. Nowością jest umieszczony na stałe...
czwartek, 12 czerwca 2014
Oto najlepsi mechanicy w Polsce
Wydanie: 04/2014
III Ogólnopolskie Mistrzostwa Mechaników w kategorii Mechanik Zawodowy wygrał Maciej Kubisiak z Czermina. Krzysztof Lewandowski i Łukasz Witczak z Zespołu Szkół Samochodowych w Bydgoszczy zostali z kolei najlepszymi Młodymi...
czwartek, 12 czerwca 2014
Dodatki do paliwa – Liqui Moly radzi
Wydanie: 04/2014
Jak dobrze wiemy, jakość paliw stosowanych do zasilania silników spalinowych ma ogromny wpływ na ich osiągi oraz trwałość. Zastosowanie paliwa z niewłaściwym składem lub zbyt dużą ilością zanieczyszczeń może dać natychmiastowy skutek...
czwartek, 12 czerwca 2014
Continental powitał wiosnę – perspektywy są dobre
Wydanie: 04/2014
Jeden z największych producentów opon ma w swoim zwyczaju zapraszać dziennikarzy na prezentację swoich wyników i nowości.Podczas marcowego spotkania firma zaprezentowała m.in. trzecią generację opon do samochodów...
czwartek, 12 czerwca 2014
Dla małych pojazdów
Wydanie: 04/2014
Firma Dunlop wprowadza na europejski rynek StreetResponse2 – opony do małych pojazdów, dostępne w rozmiarach 13, 14 i 15 cali.W porównaniu z poprzednim modelem nowe opony osiągają lepsze rezultaty zarówno na...
czwartek, 12 czerwca 2014
Sieć oparta na partnerstwie
Wydanie: 04/2014
Premio Opony-Autoserwis. W Premio partnerstwo oznacza wspólne projektowanie, planowanie oraz wspólną pracę nad innowacjami. Mówiąc o partnerstwie, mamy na myśli ponad 120 Partnerów współpracujących z nami na polskim...
czwartek, 12 czerwca 2014
Jak Polacy kupują letnie opony?
Wydanie: 04/2014
Bezpieczeństwo ważniejsze od ceny. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez serwis Allegro.pl, większość kierowców używała w mijającym sezonie opon zimowych, a kolejne 3% – opon całorocznych.Dane te pokazują, że...
czwartek, 12 czerwca 2014
Po co serwisom klienci flotowi?
Wydanie: 04/2014
Większość właścicieli firm z branży motoryzacyjnej zdążyła się już zorientować, że od kilku lat na rynku obecny jest silny gracz w postaci firm CFM (Car Fleet Management). Tylko 4 największe firmy dysponują w sumie ponad 70-tysięcznym parkiem...
czwartek, 12 czerwca 2014