Wszystkie artykuły z gazety Nowoczesny Warsztat
Niezależni i zrzeszeni
Wydanie: 02/2022
Miniony rok zapisał się kolejnym awansem zrzeszonych pod sztandarem sieci. Taki parasol gwarantuje warsztatom spójną identyfikację wizualną, taką też reklamę kompetencji, ale co pewnie istotniejsze – wsparcie techniczne, by wspomnieć...
środa, 9 lutego 2022
MaXserwis i MaXserwis Premium Motul
Wydanie: 02/2022
Nazwa sieci warsztatowejPierwsze warsztaty pod marką MaX-serwis pojawiły się w 2013 r., a MaX-serwis Premium Motul – stosunkowo niedawno, bo w roku 2020. Większość serwisów będących uczestnikami naszych sieci specjalizuje...
środa, 9 lutego 2022
Efekt „kuli śnieżnej”. Profesjonalizacja i ciągłe podwyższanie standardów
Wydanie: 02/2021
Z Mariuszem Maksymem, koordynatorem sieci ProfiAuto Serwis, rozmawia red. Mirosław Giecewicz.- Jak wygląda praca organizatora sieci związana z elementami takimi jak: fachowa obsługa czy jakość realizacji usług w dalszy etapie,...
czwartek, 25 lutego 2021
Warsztaty zrzeszone
Wydanie: 02/2021
Parasol, który faktycznie zadziałałSytuacje kryzysowe wymagają natychmiastowego działania, a opiekunowie czy menedżerowie stojący na czele sieci warsztatów powinni umieć rozłożyć je na czynniki pierwsze,...
czwartek, 25 lutego 2021
Korzyści biznesowe dla obu stron
Wydanie: 02/2021
Z Mirosławem Drejem, menedżerem rozwoju sieci Eurorepar Car Service, rozmawia red. Mirosław Giecewicz.- Tworzenie sieci warsztatowej w Polsce i na świecie to dobry sposób na budowanie rozpoznawalności marki, ale nie...
czwartek, 25 lutego 2021
AS STAG
Wydanie: 02/2021
Nazwa sieci warsztatowejAutoryzowane Serwisy STAG (w skrócie AS STAG)Nazwa podmiotu organizującego siećAC S.A. z siedzibą w Białymstoku, właściciel marki STAGOkreślenie...
czwartek, 25 lutego 2021
Znajdź dobre towarzystwo – kto jeszcze bez parasola?
Wydanie: 02/2020
Korzyści uzyskiwane z członkostwa w sieci sprawiają, że zobowiązania członków schodzą na dalszy plan. A powątpiewanie – po co mam działać w ramach jakichś struktur, warto obrócić w pytanie: czy nadal stać mnie na bycie...
poniedziałek, 10 lutego 2020
„Mistrzowskie Spotkanie” – o siatkówce w sieci Q-Service Castrol
Wydanie: 02/2020
Terminologia znana w piłce siatkowej będzie mocno korespondowała z przekazem medialnym otwierającym nowy rozdział w historii serwisów oznaczonych literą Q, od ponad 20 lat obecnych na polskim rynku motoryzacyjnym.Mistrzowskie...
poniedziałek, 10 lutego 2020
N!Auto – elastyczna formuła
Wydanie: 02/2020
Sieć warsztatów NexusAuto (w skrócie: N!AUTO) to jedna z nowszych propozycji na rodzimym rynku, za którą stoi globalna grupa zakupowa Nexus Automotive International SA zrzeszająca dystrybutorów z całego...
poniedziałek, 10 lutego 2020
Łatwiej sprostać wymaganiom klientów
Wydanie: 02/2020
– Żeby korzystać z przynależności do sieci, nie można być jedynie jej biernym partnerem i uważać, że sam fakt powieszenia logo na budynku rozwiąże wszystkie problemy nurtujące serwis. Dlatego szukamy partnerów rozumiejących...
poniedziałek, 10 lutego 2020
Marka Eurorepar Car Service jest coraz bardziej rozpoznawalna
Wydanie: 02/2020
Rozmawiamy z Mirosławem Drejem, menedżerem sieci warsztatów Eurorepar Car Service.- Przypomnijmy. Eurorepar Car Ser-vice powstała we Francji w 2015 roku. W Polsce zaś pierwszy warsztat tej sieci został otwarty w 2017 roku....
poniedziałek, 10 lutego 2020
Magneti Marelli Checkstar
Wydanie: 02/2020
1. Nazwa sieci warsztatowejMagneti Marelli Checkstar2. Nazwa podmiotu organizującego siećMagneti Marelli Aftermarket Sp. z o.o.3. Określenie działalnościDziałalność...
poniedziałek, 10 lutego 2020
Autoryzowane Serwisy STAG
Wydanie: 02/2020
1. Nazwa sieci warsztatowejAutoryzowane Serwisy STAG (w skrócie AS STAG).2. Nazwa podmiotu organizującego siećAC S.A. z siedzibą w Białymstoku, właściciel marki STAG.3. Określenie...
poniedziałek, 10 lutego 2020
Reklama warsztatu nie taka prosta
Wydanie: 03/2019
Gdzie najlepiej się reklamować? Jak? Ile warto wydać na reklamę? Wejść w internet, a może wybrać tradycyjne reklamy billboardowe? Spot w lokalnym radiu? Rynek reklamowy oferuje szereg możliwości, nic więc dziwnego, że temat reklamy w warsztacie...
piątek, 22 marca 2019
Poczucie bycia dobrze obsłużonym
Wydanie: 02/2019
Rozmawiamy z Martą Ciesielską, zastępcą kierownika ds. sieci własnych Inter Cars.- Jak obecnie wygląda działalność sieciowa Inter Cars? Ile warsztatów należy do Waszej organizacji? Iloma sieciami...
piątek, 8 lutego 2019