Wszystkie artykuły z gazety Nowoczesny Warsztat
Wykorzystaj każdą okazję (2)
Wydanie: 11/2012
Wybrane elementy marketingu na miejscu. Tekst pochodzi z książki pt. „Nowy marketing dla lokalnego warsztatu samochodowego” autorstwa Macieja Matczaka i Anny Leśnikowskiej-Jaros, dostępnej na www.motomarketing.pl.[img_full]11178|17324|Maciej Matczak...
wtorek, 28 maja 2013
Podstawy stosowania skutecznego marketingu w lokalnym warsztacie (cz. 2)
Wydanie: 09/2012
Tekst pochodzi z książki pt. „Nowy marketing dla lokalnego warsztatu samochodowego” autorstwa Macieja Matczaka i Anny Leśnikowskiej-Jaros, dostępnej na www.motomarketing.pl. [img_full]11178|17324|Maciej Matczak...
wtorek, 28 maja 2013
Podstawy stosowania skutecznego marketingu w lokalnym warsztacie (cz. 1)
Wydanie: 07/2012
Tekst pochodzi z książki pt. „Nowy marketing dla lokalnego warsztatu samochodowego” autorstwa Macieja Matczaka i Anny Leśnikowskiej-Jaros, dostępnej na www.motomarketing.pl.W tym tekście przedstawię najistotniejsze i podstawowe zagadnienia związane z...
wtorek, 28 maja 2013
Kontakty posprzedażne
Wydanie: 06/2012
– zachęcanie do ponownego przyjazdu. Tekst pochodzi z książki pt. „Jak sprzedawać usługi i części w warsztacie samochodowym” autorstwa Macieja Matczaka, Marcina Urbańskiego i Macieja Brzezińskiego, dostępnej na...
wtorek, 28 maja 2013
Kontakty posprzedażne – załatwienie reklamacji
Wydanie: 05/2012
Tekst pochodzi z książki pt. „Jak sprzedawać usługi i części w warsztacie samochodowym” autorstwa Macieja Matczaka, Marcina Urbańskiego i Macieja Brzezińskiego, dostępnej na www.motomarketing.pl.[img_full]10658|15978|Maciej Matczak...
wtorek, 28 maja 2013
Wydanie samochodu
Wydanie: 04/2012
Tekst pochodzi z książki pt. „Jak sprzedawać usługi i części w warsztacie samochodowym” autorstwa Macieja Matczaka, Marcina Urbańskiego i Macieja Brzezińskiego, dostępnej na www.motomarketing.pl.[img_full]10440|15345|Maciej Matczak|right[/img_full]...
wtorek, 28 maja 2013