Nowy numer: 07/2024

GAZETA ON-LINE

Wszystkie artykuły z gazety Nowoczesny Warsztat

Serwis opon ciężarowych (cz. 1)

Wydanie: 01/2013

– jak rozpoznać profesjonalistę? Powszechna obecnie wizja kryzysu, przez niektórych określana spowolnieniem gospodarczym (przynajmniej w perspektywie kilku najbliższych lat), wymusza na nas przysłowiowe „liczenie każdej złotówki”. Zgadzam się z tym...

wtorek, 28 maja 2013

Remonty kabin

Wydanie: 01/2013

– zadanie nie dla każdego. Pojazdy ciężarowe zakupowane są z reguły do innych zadań niż pojazdy osobowe. Ich celem jest zarabianie pieniędzy, czy to w transporcie, czy w innych usługach wymagających ich zastosowania.Podejście właścicieli do...

wtorek, 28 maja 2013

Serwis bieżący symetrycznych zacisków wielotłoczkowych w motocyklach

Wydanie: 01/2013

Zaciski hamulcowe symetryczne charakteryzują się tym, że cała siła przenoszona na tłoczki przez rozprężający się płyn hamulcowy wewnątrz zacisku wykorzystywana jest na efektywne dociskanie klocków do tarczy, czyli hamowanie. Niestety, w zaciskach...

wtorek, 28 maja 2013

Multimetr uniwersalny ST-9919

Wydanie: 01/2013

Typowy multimetr cyfrowy o przeznaczeniu uniwersalnym może sprawdzić się również w warsztacie samochodowym – szczególnie, gdy ma on odpowiednio dużo funkcji, może pracować w niesprzyjających warunkach i jest dostępny w przystępnej cenie.Takim...

wtorek, 28 maja 2013

Co z tą wodą? (cz. 1)

Wydanie: 01/2013

– jak to się zaczęło? Lakiery wodorozcieńczalne w branży samochodowej pojawiły się w Europie już pod koniec lat 70. ubiegłego wieku. Na linie produkcyjne materiały tego typu trafiły jednak w połowie lat 80., do fabryk Opla w Bochum i Volvo...

wtorek, 28 maja 2013

Jakość – dostępność oraz samoocena firmy

Wydanie: 01/2013

Tekst pochodzi z książki pt. „Nowy marketing dla lokalnego warsztatu samochodowego” autorstwa Macieja Matczaka i Anny Leśnikowskiej-Jaros, dostępnej na www.motomarketing.pl.[img_full]12009|18982|Maciej Matczak Motomarketing.pl|right[/img_full]...

wtorek, 28 maja 2013

Chcemy więcej, bo mamy prawo!

Wydanie: 01/2013

VII Konferencja Niezależnego Rynku Motoryzacyjnego. Dlaczego VII Konferencję SDCM wypada uznać za przełomową w historii dorocznych spotkań? W Warszawie padły mocne słowa i odważne zapowiedzi. Wystąpienia przedstawicieli producentów i dystrybutorów części...

wtorek, 28 maja 2013

Wielki Rajd do gali rozpoczęty

Wydanie: 01/2013

1 500 000 zł – tyle wynosi łączna wartość nagród w tegorocznej Gali Mistrzów Warsztatu. Akcja startuje już w styczniu, w Waszym warsztacie, a jej metę przewidziano w hotelu Gołębiewski w Karpaczu. Samochody marki Skoda oraz 3 rajdowe eventy...

wtorek, 28 maja 2013

Indie są rynkiem o dużym potencjale

Wydanie: 01/2013

– nowe targi w rodzinie Automechanika. Z Raj Manek, dyrektorem zarządzającym Targów Messe Frankfurt India Pvt. Ltd., o nowych targach Automechanika, które odbędą się w Indiach (7-10.02.2013) rozmawia red. Mirosław Giecewicz.[img_full]12006|18973|Raj...

wtorek, 28 maja 2013

Amortyzatory TRW dostępne w sieci dystrybucji firmy Hart

Wydanie: 12/2012

Od 15 października br. oferta amortyzatorów marki TRW dostępna jest w sieci dystrybucji firmy Hart. W siedemnastu placówkach na terenie Polski firma Hart oferować będzie ponad 1400 referencji amortyzatorów stanowiących pokrycie 94% europejskiego parku...

wtorek, 28 maja 2013

Olej Formuły 1 Twój silnik go pokocha

Wydanie: 12/2012

Oleje Syntium skupiają w sobie doświadczenie F1 oraz najnowsze rozwiązania technologiczne wynikające ze współpracy ze stajnią AMG Mercedes.Założenia od zawsze są takie same – każdy element samochodu musi przyczyniać się do obniżenia jego...

wtorek, 28 maja 2013

Oleje silnikowe i płyny eksploatacyjne na sezon zimowy

Wydanie: 12/2012

W poprzednim numerze „Nowoczesnego Warsztatu” stwierdziliśmy, że oleje o klasie jakości ACEA A3/B4 najlepiej zabezpieczają wszystkie silniki, chociaż wybór producenta uzależniliśmy od preferencji kierowcy. Oleje o tej klasie jakości chronią zarówno...

wtorek, 28 maja 2013

Organizacja warsztatu (1)

Wydanie: 12/2012

– wskaźniki pomiaru pracy serwisu. Prezentujemy rozdział „Wskaźniki pracy serwisu” z książki pt. „Prawo i organizacja warsztatu samochodowego. Wybrane zagadnienia dla serwisu i klienta” autorstwa Macieja Brzezińskiego, Marcina Miśkowicza i Macieja...

wtorek, 28 maja 2013

Angielski w warsztacie (1)

Wydanie: 12/2012

– oleje i smary. Inaugurujemy cykl artykułów poświęconych anglojęzycznej terminologii motoryzacyjnej.Wielokrotnie biorąc do ręki anglojęzyczną publikację techniczną czy nawet jakiś produkt, jego użytkownik spotyka się z niezrozumiałymi pojęciami....

wtorek, 28 maja 2013

Zmiany w branży oponiarskiej

Wydanie: 12/2012

– kolejna konferencja firmy Continental. Koncern Continental zorganizował spotkanie, którego tematem przewodnim było podsumowanie rynku opon ciężarowych po trzech kwartałach roku 2012. Przedstawiono nowe, ustandaryzowane etykiety na opony wprowadzone na cały...

wtorek, 28 maja 2013

NASZE PORTALE

Rzetelna Firma
nowocesnywarsztat.pl
Projekt i realizacja © 2017 Agencja Reklamowa idealmedia.pl - Profesjonalny system CMS, studio graficzne, portale internetowe. Materiały zawarte na stronie chronione są prawem.
do góry strony