Wszystkie artykuły z gazety Nowoczesny Warsztat
Gdy praca staje się przyjemnością… – diagnostyka samochodowa Texa
Wydanie: 12/2016
Najnowszym flagowym w dziedzinie przyrządów diagnostycznych produktem TEXA jest AXONE NEMO, przeznaczony do wielomarkowej diagnostyki samochodowej. Dzięki 25-letniemu doświadczeniu zdobytemu jako zaufany partner tysięcy warsztatów na całym...
poniedziałek, 19 grudnia 2016
Schemat pojazdu BMW 3 – łatwiejsza naprawa dzięki cennym wskazówkom
Wydanie: 12/2016
Dzięki uprzejmości firmy Texa Poland Sp. z o.o. publikujemy kolejne schematy. Liczymy, że w jeszcze większym stopniu ułatwią one Państwu naprawę pojazdów.[gallery] [img]18416||[/img] [img]18417||[/img]...
poniedziałek, 19 grudnia 2016
Diagnozowanie układu zawieszenia pojazdu samochodowego (cz. 2)
Wydanie: 12/2016
W części drugiej artykułu przedstawiamy ogólne informacje dotyczące struktury układu zawieszenia, to jest: pneumatyczne i hydropneumatyczne elementy sprężyste, elementy tłumiące i prowadzące. Opisujemy także zakres diagnozowania układu...
poniedziałek, 19 grudnia 2016
Gwarantowana naprawa pompowtryskiwaczy Delphi – autoryzowana sieć Delphi Diesel Centre
Wydanie: 12/2016
Wdrożenie technologii naprawy nowoczesnych pompowtryskiwaczy Delphi EUI E3 zaowocowało wzrostem możliwości diagnostycznych dla sektora samochodów ciężarowych, maszyn budowlanych oraz ciągników rolniczych w kraju i na...
poniedziałek, 19 grudnia 2016
Schemat pojazdu Peugeot 508 – łatwiejsza naprawa dzięki cennym wskazówkom
Wydanie: 11/2016
Dzięki uprzejmości firmy Texa Poland Sp. z o.o. publikujemy kolejne schematy. Liczymy, że ułatwią one Państwu w jeszcze większym stopniu naprawę pojazdów.[gallery] [img]18171||[/img] [img]18172||[/img]...
wtorek, 15 listopada 2016
Budowanie własnej biblioteki wiedzy
Wydanie: 11/2016
Każdy naprawiający samochody zdaje sobie sprawę z tego, że dobrze postawiona diagnoza to więcej niż połowa sukcesu. Jeżeli wiemy, co jest uszkodzone, to kupno lub naprawa (jako następny etap naszej pracy) danego elementu nie stanowi problemu,...
czwartek, 10 listopada 2016
Szkolenia technologiczne od strony praktycznej
Wydanie: 11/2016
W związku z rosnącym zainteresowaniem na rynku diagnostyki i naprawy układów paliwowych common rail przygotowaliśmy ofertę szkoleń praktycznych dla niezrzeszonych serwisów naprawczych silników wysokoprężnych z wykorzystaniem...
czwartek, 10 listopada 2016
Geometria układu jezdnego pojazdów użytkowych (cz. 2)
Wydanie: 10/2016
Celem wykonywania pomiarów geometrii układu jezdnego pojazdów jest sprawdzenie aktualnego ustawienia kół pojazdu. Jest to najprostsza, uproszczona, lecz doskonale oddająca istotę definicja. Kolejnym etapem może być...
środa, 26 października 2016
Nowe rodzaje urządzeń komputerowych do kontroli kątów ustawienia kół i osi jezdnych
Wydanie: 10/2016
Stan techniczny układów jezdnego i kierowniczego ma bardzo istotny wpływ na bezpieczeństwo ruchu i stopień zmęczenia kierowcy. Podczas eksploatacji pojazdu na skutek zużywania i osłabienia mocowania elementów następuje pogorszenie stanu...
środa, 26 października 2016
Iveco Daily
Wydanie: 10/2016
Dzięki uprzejmości firmy Texa Poland Sp. z o.o. publikujemy kolejne schematy. Liczymy, że ułatwią one Państwu naprawianie pojazdów. [gallery] [img]17922|Piny w złączu po stronie urządzenia sterującego A = 60 B =...
środa, 26 października 2016
Poradnik specjalistów od instrukcji naprawczych
Wydanie: 10/2016
Trzy problemy rozwiązane. Autodata – zaufany światowy lider w zakresie informacji technicznych – udostępnia czytelnikom „Nowoczesnego Warsztatu” rozwiązania trzech powszechnych problemów występujących w nowoczesnych...
środa, 26 października 2016
Naprawa krok po kroku
Wydanie: 10/2016
Z punktu widzenia klienta naprawa w warsztacie polega na wykryciu usterki i wymianie uszkodzonych elementów. Sprawa nie jest taka prosta z punktu widzenia naprawiającego.Poza usterkami typowymi, tak zwanymi ostrymi przypadkami, kiedy...
środa, 26 października 2016
Łatwe, a zarazem trudne naprawy – porady fachowca
Wydanie: 09/2016
Z pozoru łatwe naprawy mogą okazać się bardzo trudne. Czasami od razu wiemy, co jest uszkodzone w samochodzie, ale w miarę wykonywania czynności naprawczych sprawa się coraz bardziej komplikuje. Pojawiają się problemy, bywa że znane z poprzednich...
środa, 14 września 2016
Polska premiera Quick Vision – nowość w ofercie Tip-Topol
Wydanie: 09/2016
Silna konkurencja na rynku usług motoryzacyjnych jest zawsze dobra dla klienta – nie zawsze dla serwisu. Duże nakłady, niskie stawki i słaba frekwencja klientów to największe bolączki branży. Dlatego z myślą o zwiększeniu przychodu...
środa, 14 września 2016
HaynesPro WorkshopData – nowa baza informacji
Wydanie: 09/2016
Inter Cars przedstawia bazę informacji techniczno-diagnostycznych w najnowszej odsłonie, opartej na jednej z najlepszych baz danych – WorkshopData Ultimate, dostarczanej przez firmę HaynesPro. Zapewnia ona niezależnym warsztatom dane usprawniające...
środa, 14 września 2016