Nowy numer: 11/2024

GAZETA ON-LINE

Wszystkie artykuły z gazety Nowoczesny Warsztat

Bosch Service

Wydanie: 02/2019

1. Nazwa sieci warsztatowej- Bosch Service/Bosch Car Service- Bosch Diesel Center/Bosch Diesel Service2. Organizator sieciRobert Bosch Sp. z o.o.3. Określenie działalności-...

piątek, 8 lutego 2019

Autoryzowane Serwisy STAG

Wydanie: 02/2019

1. Nazwa sieci warsztatowejAutoryzowane Serwisy STAG (w skrócie AS STAG)2. Nazwa podmiotu organizującego siećAC S.A. z siedzibą w Białymstoku, właściciel marki STAG3. Określenie...

piątek, 8 lutego 2019

Q-Service Truck – 20 lat doświadczeń

Wydanie: 02/2019

Skupiamy się na uruchomieniu funkcjonalności do obsługi klientów flotowych na rynku pojazdów ciężarowych. Ten proces rozpoczniemy od rynku rodzimego i krajów ościennych. W kolejnym kroku chcielibyśmy rozwinąć koncept obsługi...

piątek, 8 lutego 2019

100 warsztatów w 2020 roku

Wydanie: 02/2019

Rozmawiamy z Mirosławem Drejem, managerem sieci warsztatów Euro Repar Car Service.- Kiedy i w jakich okolicznościach powstała sieć Euro Repar Car Service? Ile warsztatów zrzesza dzisiaj?Sieć Euro...

piątek, 8 lutego 2019

Bosch Service – pod sztandarem najbardziej rozpoznawalnej marki

Wydanie: 02/2019

Mamy bardzo dużą przewagę nad konkurencją, jeśli chodzi o rozpoznawalność marki sieci warsztatowej przez zmotoryzowanych na niezależnym rynku napraw. Tak jak dynamicznie rośnie w siłę liczba naszych punktów, tak dynamicznie następuje...

piątek, 8 lutego 2019

Co nam daje bycie w sieci? – wiedza, jakość, wizerunek…

Wydanie: 02/2019

Jakość, wizerunek, zabezpieczenie prawne, kontakty biznesowe, wymagania i wyzwania – myśląc o uczestnictwie w sieci, właściciel warsztatu powinien zwrócić uwagę na te elementy.Jako klient jestem zwolennikiem...

piątek, 8 lutego 2019

Elastyczna formuła – indywidualizujemy nasz standard dla każdego

Wydanie: 02/2019

Wymogi formalne? Do współpracy podchodzimy elastycznie, więc każdy warsztat, który profesjonalnie naprawia i obsługuje samochody, może czuć się zainteresowany naszym projektem – zapewnia Rafał Kędziorek, manager ds. rozwoju sieci...

piątek, 8 lutego 2019

Poczucie bycia dobrze obsłużonym

Wydanie: 02/2019

Rozmawiamy z Martą Ciesielską, zastępcą kierownika ds. sieci własnych Inter Cars.- Jak obecnie wygląda działalność sieciowa Inter Cars? Ile warsztatów należy do Waszej organizacji? Iloma sieciami...

piątek, 8 lutego 2019

Ruszyła rejestracja na OTWS – cenne nagrody dla uczniów i szkół samochodowych

Wydanie: 02/2019

Pula nagród ubiegłorocznej edycji Ogólnopolskiego Turnieju Wiedzy Samochodowej wyniosła 150 tysięcy złotych. Jak będzie w tym roku – jeszcze nie wiadomo, bo na liście sponsorów wciąż pojawiają się kolejne firmy. Otwarta...

piątek, 8 lutego 2019

Nissens Automotive rozszerza program szkoleniowy

Wydanie: 02/2019

Nissens Training Concept to nazwa sztandarowej koncepcji firmy przeznaczonej dla rynku usług posprzedażowych, która zyskuje coraz większą popularność wśród kluczowych dystrybutorów i ich klientów. Ta platforma wymiany...

piątek, 8 lutego 2019

Certyfikat oponiarski PZPO i TÜV Rheinland – standard jakości dla ambitnych serwisów oponiarskich

Wydanie: 02/2019

Branża oponiarska rozwija się niezwykle dynamicznie, ale jeśli chodzi o działalność serwisową, odnotować należy bardzo duży rozrzut jakości obsługi. Jest wiele doskonałych serwisów zajmujących się oponami, ale też sporo takich,...

piątek, 8 lutego 2019

Polscy producenci zjednoczeni – Polska Grupa Motoryzacyjna po 2 latach działalności

Wydanie: 02/2019

Trzydziestu największych polskich producentów branży motoryzacyjnej odpowiada za... 6% całości produkcji tego sektora w naszym kraju. To mniej niż mają osobno najwięksi produkujący w Polsce, należący do zagranicznych właścicieli. Czy w...

piątek, 8 lutego 2019

Kwalifikacje zawodowe – ważna debata dla branży

Wydanie: 02/2019

Czy w dobie dynamicznego rozwoju wykonywane przez nas zawody są zgodne z potrzebami rynkowymi? Czy określenie „lakiernik” wystarczy do sprecyzowania jego kompetencji i umiejętności? Czy popularny „wulkanizator” zawsze rozumie...

piątek, 8 lutego 2019

Szybko, łatwo, wygodnie

Wydanie: 02/2019

Umawianie wizyt, wystawianie zleceń napraw, zamawianie towarów, wprowadzanie faktur – to tylko kilka czynności, pozornie nieskomplikowanych, które mogą pochłonąć wiele czasu. Dla każdego przedsiębiorcy optymalizacja czasu pracy...

czwartek, 7 lutego 2019

Regeneracja części na zamówienie w fabryce Lauber

Wydanie: 01/2019

Firma Lauber od 25 lat zajmuje się fabryczną regeneracją części motoryzacyjnych. Z usług pracujących w niej fachowców można skorzystać, składając zamówienie na regenerację konkretnego, wymontowanego z auta podzespołu. Jest to...

wtorek, 22 stycznia 2019

NASZE PORTALE

Rzetelna Firma
nowocesnywarsztat.pl
Projekt i realizacja © 2017 Agencja Reklamowa idealmedia.pl - Profesjonalny system CMS, studio graficzne, portale internetowe. Materiały zawarte na stronie chronione są prawem.
do góry strony